کد خبر: ۵۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۰

واکنش بانوی اسنوکر ایران به 2 سال محرومیتش: کمیته انضباطی وجاهت قانونی نداشت

آقایان با محروم کردن من می‌خواهند به تخلفات فدراسیون سرپوش بگذارد و طبیعتا اگر نیروهای نظارتی و بازرسی این روند را متوقف نکنند فعالیت با این فدراسیون دچار مشکلات می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
ملی پوش اسنوکر ایران پس از صدور رای دو ساله محرومیتش گفت: فدراسیون بولینگ و بیلیارد به دنبال حذف من است.

اکرم محمدی امینی، اولین بانوی مدال آور اسنوکر ایران که به تازگی با رای کمیته انضباطی فدراسیون بولینگ، بیلیارد و بولس به مدت دو سال از حضور در تمامی اماکن و مسابقات ورزشی این رشته محروم شده است در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به غیر قانونی بودن این جلسه، اظهار کرد: متأسفانه مسئولانی که این رأی را برای من صادر کردند هیچ‌ مستندانی ارائه ندادند. در جلسه کمیته انضباطی که تنها رئیس کمیته، دبیر فدراسیون و نایب‌رئیس فدراسیون، بدون حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان و کسانی که طبق آیین نامه باید در این کمیته حضور می‌داشتند، برگزار شد.

او ادامه داد: با توجه به برگزاری کمیته انضباطی غیر قانونی از سوی فدراسیون و پیگیری هایی که انجام دادم، وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که کمیته انضباطی به دلیل عدم حضور نمایندگان وزارت ورزش وجاهت قانونی ندارد اما فدراسیون به دستور وزارت ورزش اهمیت نداده و با نادیده گرفتن موضوع سعی دارد تا کمیته استیناف فردا(یکشنبه) برای بررسی مجدد رأی صادر شده در کمیته انضباطی برگزار کند.

این بانوی ملی پوش اسنوکر گفت: این اتفاقات نشان می‌دهد که فدراسیون در صدد حذف من بدون ادله قانونی از این ورزش هستند. حتی بابت احقاق حقم به دستگاه‌های نظارتی و بازرسی کشور نیز مراجعه نموده‌ام اما ظاهر امر پیداست که متاسفانه مسائل پشت پرده نامتعارف در فدراسیون در صدد به انحراف کشیدن سیر جریان رسیدگی است.

محمدی در ادامه صحبت‌هایش گفت: باتوجه به اینکه تاکنون تمام هزینه های اعزام های برون مرزی خود را شخصا پرداخت کرده‌ام و عناوین و افتخاراتی را بدون حمایت فدراسیون برای کشورم کسب کرده بودم نه تنها از این افتخار آفرینی ها قدردانی نشد بلکه اتهاماتی به من وارد کردند. مطمئنا در آینده ای نه چندان دور اینگونه رفتارها باعث می‌شود که بازیکنها دلسرد شده و علی رغم میل باطنی شان جذب کشورهای دیگر شوند.

محمدی افزود: آقایان با محروم کردن من می‌خواهند به تخلفات فدراسیون سرپوش بگذارد و طبیعتا اگر نیروهای نظارتی و بازرسی این روند را متوقف نکنند فعالیت با این فدراسیون دچار مشکلات می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین