کد خبر: ۵۶۱۳۴۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۸

مرد برای سندپیداکردن علیه همسرش،در ماشین او دستگاه ردیاب و شنود گذاشت

برابر مراجعه خانمی جوان مبنی بر هک تلگرام و نصب ردیاب روی خودروی شخصی، موضوع به ‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ مرتضی ابوطالبی افزود: برابر اظهارات شاکیه، با توجه به اختلافات خانوادگی و تلاش همسر وی برای جدایی بعد از 15سال زندگی مشترک که حاصل آن دو فرزند است، اخیرا شاکیه متوجه شده همسرش برای فرار از مهریه و دفاع از خود در پای میز محکمه، از هفت ماه پیش اقدام به هک تلگرام، نصب ردیاب و شنود در خودروی شخصی وی کرده است.

به گزارش رئیس پلیس فتای یزد، سرهنگ ابوطالبی افزود: با توجه به مستندات موجود و اقدامات کارشناسی، متهم که همسر شاکیه بود با دستور قضایی در محل کارش دستگیر و به همراه ادله جرم به پلیس فتا منتقل شد.

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: در بررسی تجهیزات کشف‌شده توسط کارشناسان این پلیس تعدادی نرم‌افزارهای هک و اکانت تلگرام شاکیه که به صورت غیرمجاز به آن دسترسی پیدا کرده بود، روی تجهیزات در اختیار متهم، مشاهده شد.

‌این مسئول انتظامی اضافه کرد: در بازجویی صورت گرفته، متهم ضمن اعتراف به جرم خود، گفت تا یک سال اول زندگی به همسرم (شاکیه) علاقمند بودم و زندگی خوب و عاشقانه ای داشتیم تا اینکه با خانمی، دارای یک فرزند و همسر در محیط کار آشنا و نسبت به هم علاقمند شدم و تصمیم گرفتیم که هر دو با تلاش برای متارکه از زندگی فعلی اقدام کنیم. من نیز با توجه به مخالفت همسرم تصمیم به هک تلگرام و نصب ردیاب و شنود در ماشین وی کردم تا بتوانم بهانه ای برای طلاق پیدا کنم. که توسط پلیس فتای یزد دستگیر شدم.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین