کد خبر: ۵۶۱۴۶۸
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۵

برانکو: نگفتم نشست خبری سیرک است

سرمربی پرسپولیس می‌گوید تیمش نمایش خوبی برابر سپاهان داشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس گفت: افتخار می‌کنم که در این داربی بزرگ شرکت کردیم. این‌ها بازی‌هایی است که برای بازی در آن‌ها کار می‌کنیم. امروز هر دو تیم خوب کار کردند.

سرمربی پرسپولیس درپاسخ به سوالی درباره داوری بازی، گفت: نمی فهمم منظورتان چیست. من در بازی قبل از داور راضی نبودم اما به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

او در واکنش به این که شش ماه قبل نشست خبری را به سیرک تشبیه کرده بود، گفت: من چنین چیزی را نگفتم. شاید شما این جمله را در جایی خواندید اما من نگفتم. مطمئن باشید این صحبت من نیست. آیا تا به حال به اهالی رسانه توهین کرده‌ام؟ شاید این جمله به اشتباه به نشست خبری تشبیه شده است و من از آن درباره بازی استفاده کردم. عذرخواهی کنم که این مسئله را شش ماه در دلتان نگه داشتید تا آن را مطرح کنید.  

برانکو تاکید کرد: سپاهان در 10 سال اخیر بیشترین قهرمانی‌ها را داشته است. از طرفی ما در طول سال سه داربی مهم داریم که مقابل استقلال، سپاهان، تراکتورسازی برگزار می‌شود. قلعه نویی تیم خوبی را تشکیل داده است و یکی از رقبای ما برای قهرمانی است. سپاهان، تراکتورسازی و پدیده خوب بازی می‌کنند.

به گزارش ایسنا، او درباره عملکرد داور مسابقه گفت: من تجربه خوبی از داوری‌ها در اصفهان نداشتم اما نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم. ما فقط می‌خواهیم داوری محترمانه باشد. امروز داور نشان داد که چرا جزو چهار داور برتر دنیا است. فکر نکنید که اگر بازی را می‌باختیم نظرم متفاوت بود.  


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین