کد خبر: ۵۶۱۵۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
"نمی‌شود در کشور یک نفر از ارگانی بیاید، شعار بدهد و آثار شعارش را برای مردم ترجمه نکند"

روحانی: می‌گویند اگر فلان کنوانسیون امضا بشود اسلام از دست می‌رود! تو از اسلام چه می‌فهمی؟ خب هزینه‌ها را هم برای‌ مردم بگویند| از مردم بپرسید زندگی ارزان دوست دارید یا زندگی گران+فیلم

حسن روحانی گفت: نمی‌شود در این کشور یک نفر از ارگانی بیاید، شعار بدهد و آثار شعارش را برای مردم ترجمه نکند.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس‌جمهور در نشست با مدیران وزارت راه و شهرسازی گفت: نمی‌شود در این کشور یک نفر از ارگانی بیاید، شعار بدهد و آثار شعارش را برای مردم ترجمه نکند. می‌گویند اگر فلان کنوانسیون امضا بشود اسلام از دست می‌رود! تو از اسلام چه می‌فهمی؟ خب هزینه‌ها را برای‌ مردم بگویند.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ روحانی تاکید کرد: از مردم بپرسید که زندگی ارزان دوست دارید یا زندگی گران؛ اگر‌ گفتند گران خب اهلا و سهلا! 

وی افزود: یک نفر نمی‌گوید اگر FATF باشد یعنی ۲۰٪ ارزانتر نباشد یعنی ۲۰٪ گرانتر. چرا وقتی می‌خواهند شعار بدهند، هزینه‌اش را مردم بدهند؟


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
مردم از تدبیر شما مسئولین که ارزانی را برای ما به ارمغان اورده تشکر می کنند و از اینکه به فکر مردم و قشر محروم جامعه هستید و این فشار های اقتصادی رو کم و ارزانی را به بازار اورده اید مثل بازار خودرو و امثال ان شبانه روز دعاگوی شما هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۹
0
0
مردم وقتی به آقای دکتر روحانی رای دادند (رای قاطع و حداکثری) و تا آخر هم پای رای شان ایستاده اند، یعنی اینکه نظر، عقل،‌شعور، دانش، درایت، تدبیر، مدیریت و ... ایشان را قبول دارند. پس اگر ایشان می فرمایند FATF و برجام لازم است که اجرا شود و به نفع مردم و ملت و جامعه است و اجرا نشدنش به ضرر ملت ایران است (چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است)، مردم هم با توکل و اتکال به توانایی و قدرت لایزال خداوند متعال، گفته ایشان را با جان و دل قبول می کنند.
این نظر مردم و ملت ایران اسلامی است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین