کد خبر: ۵۶۱۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

مرد مزاحم ستاره های سینما در تهران دستگیر شد +عکس

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که در شبکه های مجازی برای افراد مشهور به ویژه ستارهای سینمایی ایجاد مزاحمت می کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری ( فتا ) تهران بزرگ از دستگیری متهمی خبر داد که در شبکه های مجازی برای افراد مشهور به ویژه ستارهای سینمایی ایجاد مزاحمت کرده بود .

سرهنگ تورج کاظمی در توضیح این خبر گفت: در آبان ماه سال جاری یکی از بازیگران معروف سینما ، تئاتر و تلویزیون با مراجعه به پلیس فتا تهران بزرگ در خصوص نشر اکاذیب ، توهین و افترا توسط یک صفحه اینستاگرام با هویت نامشخص علیه خود ابراز شکایت نمود و اظهار داشت: "حدود یک سال است که فرد ناشناسی در یک صفحه اینستاگرام که بیش از یکصد هزار نفر نیز فالوور دارد ، با درج مطالب نامناسب مورد مزاحمت قرار گرفته ام و علیرغم مدارا و گذشت در طی این مدت متهم به اقدامات خود ادامه داده است .

مرد مزاحم ستاره های سینما در تهران دستگیر شد +عکس

با آغاز رسیدگی به شکایت این چهره سینمایی ، کارآگاهان پلیس فتا با انجام اقدامات ویژه توانستند تا در کمترین زمان ممکن متهم پرونده را که جوانی30ساله است ، با اقدامات ویژه شناسایی کرده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یک منزل مجردی واقع در میدان دربند دستگیر گردید.

با دستگیری و انتقال متهم به پلیس فتا ، وی صراحتا به ایجاد صفحه اینستاگرام انگیزه خود را کینه جویی و افزایش مخاطب خود در این صفحه اعلام و عنوان داشت : هیچگاه تصور نمی کردم که توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شوم و حالا که دستگیر شدم حاضرم علاوه بر جلب رضایت شاکی ، رسما از وی عذر خواهی کنم .

مرد مزاحم ستاره های سینما در تهران دستگیر شد +عکس

سرهنگ تورج کاظمی ، رئیس پلیس فضای تبادل اطلاعات و فناوری با اعلام این خبر عنوان داشت : متهم با تکمیل پرونده و برابر دستورمقام محترم قضایی دادسرای جرایم رایانه ای روانه زندان شده است .

منبع: عصر ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۰
0
0
جالب اینجاست که در پایان این خبر جناب پلیس فتا توصیه نداره برای شهروندان
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین