کد خبر: ۵۶۲۰۱۹
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

ارز مسافرتی امروز چند؟

شعب منتخب بانکی امروز قیمت فروش ارز مسافرتی را بدون کارمزد ۱۱ هزار و ۶۷۲ تومان اعلام کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی امروز یورو را با قیمت ۱۱ هزار و ۶۷۲ تومان و ۶ ریال به مسافران می فروشند که با احتساب کارمزد ۷ در هزار به رقمی حدود ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان می رسد. نرخ امروز نسبت به روز گذشته با کاهش ۸۷۶ تومانی همراه بوده است.

 امروز در صرافی های دولتی، قیمت فروش یورو  با کاهش ۵۵۰ تومانی نسبت صبح دیروز به ۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان رسیده است؛ قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی ۱۲ هزار تومان اعلام شده است.

با اعلام قیمت امروز فروش ارز مسافرتی در شعب منتخب بانکی و البته آغاز معاملات صرافی های دولتی، مشخص شد که امروز قیمت فروش یورو مسافرتی ارزان تر از فروش یورو در صرافی های دولتی است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته شده را به شعب بانک های عامل ارائه کنند می توانند برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشورها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.

براساس سیاست جدید بانک مرکزی که از روز ۱۸ شهریورماه آغاز شده، ارز پرداختی به مسافران یورو است و دلار به متقاضیان پرداخت نمی‌شود. طبق بخشنامه بانک مرکزی تامین و پرداخت ارز مسافرتی (به صورت اسکناس) از طریق بانک‌های‌ ملی ایران، ملت، سامان، تجارت و پارسیان به نرخ بازار بلامانع است.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین