کد خبر: ۵۶۲۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹

استقبال نماینده مجلس ایالت فلوریدای آمریکا از موزیک ویدئوی خواننده ایرانی

آنا ویشکایی اسکمانی که در انتخابات اخیر آمریکا توانست برای نخستین‌بار در ایالت فلوریدا به مجلس نمایندگان این ایالت راه یابد، گفته است که قصد دارد داغی که با ایرانی‎بودن در آمریکا پیونده خورده را از بین ببرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس فرهنگی- پس از اقدامات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر ایجاد محدودیت برای ایرانیان مقیم آمریکا، "فریمن"، خواننده ایرانی موسیقی پاپ، اقدام به انتشار قطعه‌ای با عنوان "They dont care about us" کرد و حالا با وجود اینکه زمان زیادی از انتشار این قطعه گذشته، این موزیک ویدئو با استقبال یکی از نمایندگان مجلس ایالت فلوریدای آمریکا مواجه شده است.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ پس از انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا و اجرای قانون منع ورود ایرانیان به این کشور، "فریمن" اثری را با عنوان اعتراض به وضع این قانون اجرا کرد که مورد استقبال مخاطبانش قرار گرفت. این اثر از روی قطعه‎ای از مایکل جکسون کاور و به زبان انگلیسی اجرا شده که مضمونی اعتراض‌آمیز علیه خشونت و تبعیض دارد.

استقبال نماینده مجلس ایالت فلوریدای آمریکا از موزیک ویدئوی خواننده ایرانی

آنا ویشکایی اسکمانی، سیاستمدار و عضو مجلس نمایندگان فلوریدا در آمریکا است. او ۲۸ سال سن دارد و نخستین آمریکایی ایرانی‌تبار است که به مجلس نمایندگان فلوریدا راه می‌یابد. او از حزب دموکرات در انتخابات اخیر آمریکا توانست با کسب ۵۷ درصد آرا در مقابل رقیب خود به پیروزی برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
0
خیلی بی کلاسه. دماغشو عمل نکرده. خودشو شکل عروسک درست نکرده اه اه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین