کد خبر: ۵۶۲۶۲۴
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲
رئیس اسبق صدا و سیما گفته بود سه میلیون از حقوق 9 میلیون و 600 هزار تومانی‌اش کم می‌شود

واکنش‌ها به اظهارات ضرغامی درباره حقوق 10میلیونی و جریمه 3 میلیونی‎اش: با ده میلیون کم میارید؟؟ پس 90درصد مردم با 1 میلیون چه می‌کننند؟؟ کارگران چه کنند؟ آقای ضرغامی ما ملت شرمنده‌ایم

عزت‌الله ضرغامی که به‌تازگی محکوم شده است، اعلام کرده مبارزات من برای پس گرفتن سه میلیون تومان از دیوان محاسبات ادامه دارد. در واکنش به این اعلام مبارزه با قانون کاربران توییتر در پاسخش نوشتند: ای کاش اندکی از این مبارزات را برای مطالبه حقوق اجتماعی مردم صرف می‌کردید.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس اسبق سازمان صدا و سیما چهارشنبه دوهفته پیش با حضور در برنامه روز دانشجوی دانشگاه یزد در پاسخ به پرسش یکی از واکنش‌ها به اظهارات ضرغامی درباره حقوق 10میلیونی و جریمه 3 میلیونی‎اش: با ده میلیون کم میارید؟؟ پس 90درصد مردم با 1 میلیون چه می‌کننند؟؟ کارگران چه کنند؟ آقای ضرغامی ما ملت شرمنده‌ایمدانشجویان درباره اینکه «فیش حقوقی» او چقدر است، با اعلام این خبر که به دلیل محکومیت از سوی دیوان محاسبات کشور سه میلیون تومان از حقوق 9 میلیون و 600 هزار تومانی‌اش کم می‌شود گفته بود: «خانم من وقتی این ماجرا را فهمید، شما را نفرین کرد و می‌ترسم این نفرین یقه شما را بگیرد. چراکه تنها زندگی ما با این حقوق می‌گذرد و کسر سه میلیون از آن، نظم زندگی ما را بر هم زده است.»(جزئیات بیشتر)

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ خبرگزاری ایرنا نوشته است: بعد از رسانه‌ای شدن خبر محکومیت ضرغامی، او در توییترش نیز آن را منتشر کرد و نوشت: «از رسانه‌های دولت به دلیل پخش سخنرانی من با دانشجویان یزد تشکر می‌کنم. مبارزات من برای پس گرفتن سه میلیون تومان از دیوان محاسبات ادامه دارد!»

بازنشر این خبر در توییتر منجر به واکنش منفی کاربران عزت‌الله ضرغامی شد. دنبال‌کننده‌‌های رئیس پیشین سازمان صداوسیما پایه حقوق کارگران (یک میلیون و 300 هزار تومان) و همچنین تجمعات اخیر کارگران به دلیل حقوق معوقه‌شان را برای او یادآور شده‌ و از ضرغامی پرسیده‌اند این کارگران که هشت ماه حقوق خود را دریافت نکرده‌اند چه کنند؟

هرچند این واکنش تنها نسبت به عزت الله ضرغامی نیست و مشخص است که متوجه همه مسئولان است، با این حال خواندن اظهارات مردم در موضوع تفاوت درآمدشان با مسئولان خالی از لطف نیست.

نظرهای برخی دنبال‌کنندگان حساب کاربری عزت‌‌الله ضرغامی در توییتر، در ادامه می‌آید:

*بس که ناشکر هستید ، من و خانمم هر وقت 45 تومن یارانه می‌گیریم کلی مسئولین دعا می‌کنیم.

*ای کاش اندکی از این مبارزات رو برای مطالبه حقوق اجتماعی مردم می‌داشتین. واقعااا صد افسوس بر ما...

*آخه چرا با زندگی مسئولین این کارو می‌کنید؟ نمی‌گید آهشون می‌گیرتون؟ الان این مرد با چه رویی شب بره خونه؟ آقای ضرغامی ما ملت شرمنده‌ایم.

*عجب روزگاری ست!! حقوق دومیلیونی‌مان را سه ماهه نداده‌اند آنوقت جنابعالی دنبال استرداد سه میلیون کسر حقوق‌ات هستی!!!

*جناب ضرغامی من به این که شما دارید 9 میلیون حقوق می‌گیرید کار ندارم نوش جونتون...اما آقای ضرغامی من معلم با 1 بچه با 1 میلیون و 300 با یه خونه مستاجری چطوری زندگی کنم. آقای ضرغامی از زنم خجالت می‌کشم.

*سه میلیون تو ٩ میلیون عددی نیست! فکر کنید کارمندای بازنشسته صداوسیما که حقوقشون فقط ٣ میلیونه باید تو این روزگار چه کنن! به خانمتونم بگید کم خرجی رو تمرین کنن

*آقای ضرغامی به گفته خودتون با لطفی که دوستانتون دارن و اضافه کاری با کسر سه میلیون بازم نزدیک به هشت تا ده میلیون در ماه حقوق می‌گیرید. در نامه‌ای که به رئیس دیوان نوشتید گفتید با این کسری نظم زندگیم بهم خورده و همسرم نفرینتون می‌کنه. پس اون کارگری که 8 ماهه حقوق نگرفته چکار کنه؟

*مگه اقتصاد مقاومتی نیست خوب لنگها رو دور کمر محکم کنید و کمی مقاومت به خرج دهید همش که ماها نباید مقاومت کنیم.

*عزت مدیونی اگه نیاز داشتی به ملت نگی! سه تومن کم پولی نیست، شما چی از محمود کم داری، فراخوان بزن شماره کارت بده، ملت واسه چی خوبه اگه نتونه سه‌تومن واسه عزت پول جمع کنه

*و تو چه میدانی مردمی که با حقوق یک و دو میلیون روزگار می‌گذرانند زبان خود و همسر و فرزندانشان به شکر خدا و رحمت به جمهوری اسلامی ایران می‌چرخد

*آقای ضرغامی یه کم هم برای کارگرهای هپکو اراک و نیشکر هفت تپه مبارزه کنید. ومن الله توفیق

*سه تومن برای شما بخشی از حقوقتونه که کم شده. برای ما یه تومن وام محسوب میشه حاج آقا ضرغامی.

*با ده میلیون درماه کم میارید؟؟ پس نوددرصد مردم با یه میلیون چه می کننن؟؟ برای چه کارمهمی نه میلیون دریافت می کردید؟؟ امثال شما ترجیحا برای حقوق و درامدشون تو این شرایط اقتصادی سکوت کنن،سنگین تره.. میخواین حقتون رو بگیرین،اشکال نداره ولی لاقل جار نزنید که دل مردمو بیشتر خون کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
2
شما فرد راستگوئی هستید و همین درامدتان است البته از نظر من زیاد نیست وراست میگوئید ولی اگر دروغ بگوئید چه شرطی بگذاریم . فردای قیامت.......
زارعی
|
Netherlands
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
4
فقر مسئولین و خانواده شون خواب رو از چشم مردم ربوده.لطفا شماره کارت بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
خدایی راست گفتی. خخخخخخخخخخخخ
مردم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
5
بازي هاي جديده تازه شروع شده ....ياده مردم افتاديد...... ما با سه ميليون سه ماه زنده ميمونيم
نوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
4
0
با سلام، کارمندهای معمولی باصطلاح رسمی شرکت پتروشیمی ... که حدودا 800 نفر میشن، بالای 10 میلیون تومان حقوق می گیرن؟!! تازه روسای این شرکت که تقریبا بالای 60 نفر هستن حقوق بالای 15 میلیون تومان می گیرند. 9 میلیون تومان ضرغامی که پولی نیست!!! و مدیر عامل بالای 30 میلیون تومان.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
بعضی از نهادها و دستگاه‌های اجرایی که نخبگانو جذب می‌کنن باید بهشون حقوق بالا بدن تا بمونن.
محمود ميبدى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
0
2
تا روزيكه اين خواص هستند و اين رانتها را ميگيرند
در به روى همين پاشنه خواهد چرخيد و هيچ مشكلى از مردم مرتفع نخواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
2
کی باور میکنه ضرغامی راست بگه یعنی 10 میلیون حقوق می گیره جایی گفته بود 9 میلیون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
1
1
اگر واقعا اینقدر حقوق میگیره خودتون هم می دونید که خیلی زیاد نیست. اصلا قرار نیست رئیس سابق یکی از مهمترین نهادهای مملکت اندازه کارگر ساده حقوق بگیره. من کارگر هم همچین انتظاری ندارم. در کارخانه هفت تپه هم هستند افرادی که از این رقم بیشتر میگیرم. تو فضای مجازی فارغ از صحیح و غلط بودن هر کس نظر خودش رو میگه ولی وقتی شما اینطوری تحلیل و تفسیر به نفع می کنید میشه مغلطه!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
0
2
برنامه خانه ما در شبکه نسیم کم مصرف کردن را به مردم یاد می دهد به ایشان هم توصیه می شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
0
3
حیف ام میاد حتی نظر بدم.
کجایید ای شهیدان خدایی.
خوش به حال شهدا رفتند و این روز ها را ندیدند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۷
0
2
واقعا خوش بحال هرکس که اینجا نیست.چه زنده چه مرده.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین