کد خبر: ۵۶۲۷۲۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۸

حمله مودریچ به سیمئونه

هافبک رئال مادرید از سرمربی اتلتیکومادرید به خاطر عقاید و اظهاراتش انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
لوکا مودریچ برای نخستین‌بار پس از کسب توپ طلای ۲۰۱۸ با رسانه‌ها مصاحبه کرد. هافبک رئال مادرید دو هفته پس از این اتفاق از خود در برابر انتقادها حمایت کرد. بازیکن کروات بیش از همه دیگو پابلو سیمئونه را مخاطب خود قرار داد و گفت: من کاملا با سیمئونه موافقم که از بازیکن خود یعنی آنتوان گریزمان دفاع کند و او را بهترین دانست. با این حال درست نیست که نیاز داشته باشد رئال مادرید و بازیکنانش را کم ارزش جلوه دهد. او از هر فرصتی استفاده می کند تا شرایطی را توصیف کند که واقعی نیستند و پیروزی‌های رئال مادرید را این چنین نشان می‌دهد.

او افزود: برای سیمئونه احترام زیادی قائل هستم و تمام کارهایی که برای اتلتیکو انجام داد. هم‌چنین برای بازیکنان، هواداران و این باشگاه. زمانی که ما را شکست می‌دهند صادقانه به آن‌ها تبریک می‌گویم. ما شکست را می‌پذیریم. عادلانه نیست که موفقیت‌های‌مان به خصوص دو قهرمانی‌مان در لیگ قهرمانان اروپا که با پیروزی برابر اتلتیکو به دست آمد نادیده گرفته و برتری‌مان را کم اهمیت جلوه داده شود. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، مودریچ با کسب توپ طلا به حکمرانی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان داد. هافبک رئال مادرید گفت: این دو بازیکن فوق‌العاده هستند که در ۱۰ سال اخیر در فوتبال جهان حکمرانی می‌کردند. اگر بخواهیم به توانایی‌های بازیکنان رای بدهیم تنها باید این جوایز بین مسی و رونالدو تا پایان دوران بازی‌شان تقسیم شود.  با این حال در این جا در مورد یک فصل صحبت می‌کنیم و عملکرد یک بازیکن در طول فصل سنجیده می‌شود. نتایج آرای سرمربیان، بازیکنان و روزنامه‌نگارها بود. یعنی آن‌ها در یک زمان خاص اشتباه کردند؟ جوایز تنها زمانی ارزش پیدا می‌کنند که دیگران برنده شوند. این برای بازیکنان، رای دهندگان و نامزده‌های ۱۰ سال اخیر عادلانه نیست و نه برای فوتبال و نه هوادران. با این حال تکرار می‌کنم هر کسی همان‌طور رفتار می‌کند که باور دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین