کد خبر: ۵۶۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴

هواشناسی: جوی آرام در اکثر مناطق کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روند فعالیت سامانه بارشی را در مناطق مختلف کشور تشریح کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد وظیفه اعلام کرد: امروز (یکشنبه 25 آذرماه) اکثر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت که پیامد آن افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی بعد از ظهر امروز برای سواحل غربی دریای خزر و استان اردبیل افزایش ابر و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: فردا (دوشنبه 26 آذرماه) به تدریج با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در نواحی غرب، شمال غرب، سواحل غربی دریای خزر و همچنین دامنه جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز و تهران افزایش ابر، بارش باران و گاهی وزش باد انتظار می‌رود.

به گفته وی پس‌فردا (سه‌شنبه 27 آذرماه) علاوه بر مناطق ذکر شده در جنوب غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق کشور و همچنین استان مرکزی، غرب سمنان و غرب اصفهان نیز بارندگی پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به این‌که فردا بارش‌های جنوب غرب کشور به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید خواهد بود، اظهار کرد: فردا و پس فردا (دوشنبه و سه‌شنبه 26 و 27 آذرماه) بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. همچنین نواحی غربی دریای خزر در اواخر وقت دوشنبه و سه‌شنبه مواج پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان گفت: فردا (دوشنبه 26 آذرماه) آسمان تهران کم ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر افزایش ابر، همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز 14 و 6 درجه سانتیگراد خواهد بود، همچنین آسمان پایتخت در روز سه‌شنبه 27 آذرماه نیمه‌ابری تا ابری، همراه با بارش باران و وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 11 و 5 درجه سانتیگراد خواهد بود.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین