کد خبر: ۵۶۲۹۱۶
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۰

تجمع افراد بی‌خانمان در برخی از کوچه‌های رشت

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای رشت گفت: شهروندان در صورت مشاهده تجمع افراد بی‌خانمان در برخی از کوچه‌های رشت به گشت فوریت های اجتماعی اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری و اسکان این افراد اقدام شود.
آفتاب‌‌نیوز :
فاطمه شیرزاد در خصوص وضعیت سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت گفت: غربالگری افراد حاضر در سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت باید همواره مورد توجه بوده و با این اقدام از بروز و گسترش بیماریهای واگیردار جلوگیری شود.

وی با اشاره به عقد قرار داد همکاری ما بین شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این‌باره اضافهکرد: پیرامون انجام غربالگری افراد حاضر در سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت قراردادی ما بین شهرداری رشت و دانشگاه علوم پزشکی گیلان منعقد شده است.

عضور شورای شهر رشت به تجمع افراد بی خانمان و متکدی در برخی از کوچه های شهر رشت اشاره کرد و گفت: شهروندان در صورت مشاهده این مسئله می توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۳۷ به گشت فوریتهای اجتماعی اطلاع داده تا نسبت به جمع آوری و اسکان این افراد اقدام شود.

شیرزاد با تاکید به افزایش سطح کیفیت غذا در سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت بیان کرد: وعده غذای گرم برای افراد حاضر در سامانکده و گرمخانه نباید حذف شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورا به ارائه مشاوره های روانشناسی و پزشکی در سامانکده و گرم خانه شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: باید از ظرفیت خیرین در رفع مشکلات این حوزه استفاده کنیم.

به گزارش ایسنا، وی به تهیه و توزیع بسته های یلدایی برای افراد ساکن در سامانکده و گرمخانه رشت اشاره و اضافه کرد: یقینا این اقدام موجب خوشحالی آنان خواهد شد. در حال حاضر پنجاه نفر در سامانکده و گرمخانه رشت حضور دارند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین