کد خبر: ۵۶۲۹۲۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲

تذکر یک نماینده در مورد تعریف واژه‌ «برانداز»

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: آیا رفتار افرادی که با تدبیر و عقلانیت مسیر پر پیچ و خم اقتصاد را در شرایط فعلی طی می‌کنند براندازانه است یا کسانی که بدون تعقل، ترمز و ملاحظه هرچه دوست دارند می‌گویند؟
آفتاب‌‌نیوز :
محمد قسیم عثمانی در تذکری شفاهی در جلسه‌ علنی امروز(یکشنبه) مجلس گفت: حق استفاده‌ از مناطق جنگی و عملیاتی برای همه‌ کارکنان استان آذربایجان غربی به استثتاء فرهنگیان صادر شده است. فرهنگیان پاشنه آشیل توسعه هستند متاسفانه آن‌ها در این گونه امتیازات در اولویت آخر قرار گرفته‌اند. انتظار می‌رود که این موضوع  با دستور هیئت رئیسه پیگیری شود.

وی در ادامه خطاب به پزشکیان که اداره جلسه را برعهده داشت، گفت: آیا رفتار افرادی که با تدبیر و عقلانیت مسیر پر پیچ و خم اقتصاد را در شرایط فعلی طی می‌کنند براندازانه است یا کسانی که بدون تعقل، ترمز و ملاحظه هرچه دوست دارند می‌گویند؟ کسانی که با هجمه‌های‌شان همه دلسوزان کشور و نظام را مورد حمله قرار می دهند و دوست و دشمن را تمیز نمی‌دهند باعث براندازی هستند یا کسانی که از همه‌ ظرفیت‌ها برای حفظ نظام استفاده می‌کنند؟

عثمانی افزود: آیا برانداز کسی است که در بدنه‌ حاکمیت بذر تفرقه و گسست درونی می‌پاشد یا کسی که با گفتمان خود همه را به آینده نظام و کشور امیدوار می‌کند؟ آیا برانداز کسی است که برای منافع شخصی و یا جریانی خود از جایگاه ولایت هزینه می کند یا کسی که خود و جایگاهش را صرف جایگاه ولایت می‌کند؟ این سوالات من را خواهشا پاسخ دهید.

به گزارش ایسنا، پزشکیان در پاسخ به سوالات عثمانی گفت: من فکر می‌کنم پاسخ سوال‌های‌تان در درون خود سوال‌های‌تان وجود داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین