کد خبر: ۵۶۳۰۹۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵

نظر پله درباره "پله جدید"

اسطوره فوتبال برزیل به ستایش از ستاره جوان پاری سن ژرمن و تیم ملی فوتبال فرانسه پرداخت و او را پله جدید دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
پله اسطوره  فوتبال برزیل به شمار می‌آید و بسیاری او را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان می‌دانند. مروارید سیاه فوتبال برزیل به ستایش از کیلیان ام‌باپه پرداخت و او را نسخه جدید خود دانست. پله گفت‌: ام‌باپه در ۱۹ سالگی توانست در جام جهانی بدرخشد و جام را بالای سر برد و من در ۱۷ سالگی به چنین افتخاری دست پیدا کردم. من پیش از این گفتم که ام‌باپه، پله جدیدی خواهد بود. بعضی فکر می‌کردند که شوخی می‌کنم اما من این را جدی گفتم و این بازیکن می‌تواند افتخاراتی را که من به دست آوردم تکرار کند.

اسطوره فوتبال برزیل در بخش دیگری از سخنانش به نیمار نیز اشاره کرد و گفت‌: همواره گفته‌ام که نیمار بازیکن بزرگی است. اشتباهات تکراری این بازیکن در سال‌های اخیر به او ضربه زده است. با وجود این که نیمار بازیکن بزرگی است اما من چون او را دوست دارم و مانند فرزندم است به همین دلیل از او انتقاد می‌کنم. برای او چه در برزیل و چه با پاری سن ژرمن آرزوی موفقیت می‌کنم.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، پله در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پاری ‌سن‌ ژرمن، شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد، این گونه پاسخ داد: پاری ‌سن‌ ژرمن تیم بسیار با کیفیتی است و شانس فینالیست شدن را دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین