کد خبر: ۵۶۳۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶

هراز و فیروزکوه برفی است

هم اکنون در مسیر هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم و تمامی محورها لغزنده است.
آفتاب‌‌نیوز :
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش شدید برف در مسیرهای ارتباطی هراز و فیروزکوه گفت: تمامی جاده های ارتباطی شرق استان لغزنده است.

سرهنگ سیاوش محبی روز سه شنبه با اشاره به آغاز بارش برف از شب گذشته در محور هراز و صبح امروز در مسیر فیروزکوه افزود: هم اکنون در مسیر هراز و فیروزکوه شاهد بارش شدید برف هستیم و تمامی محورها لغزنده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه در ارتفاعات مه گرفتگی وجود دارد، تصریح کرد: از رانندگان و مسافران می خواهیم حتما با سرعت مطمئنه تردد و حتی المقدور از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عوامل راهداری به همراه خودروهای نمک پاش و لودر مشغول روان سازی جاده ها هستند، ادامه داد: با توجه به تداوم بارش ها تا آخر وقت امروز رانندگان هنگام تردد حتما زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

این مقام مسئول ترافیک این محور را روان و بدون مسدودی گزارش کرد و گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرهای ارتباطی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.

منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین