کد خبر: ۵۶۳۵۵۰
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳

انتقال غیرقانونی آرد به خارج از کشور

فرمانده انتظامی البرز گفت: با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان، 250 تن آرد و سبوس، به ارزش 500 میلیون تومان، آماده قاچاق به خارج از کشور، از یک سوله در منطقه «چهارباغ» البرز کشف شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عباسعلی محمدیان گفت: در اجرای طرح شناسایی انبار و محل‌های دپو کالای قاچاق در سطح استان، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی از یک سوله نگهداری و قاچاق آرد در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ مطلع شدند.

وی گفت: ماموران با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن جا مقدار 100 تن آرد و 150 تن سبوس که در کیسه‌های شرکت‌های تولید آرد صادراتی با بسته بندی لاتین و عربی آماده برای صادرات بود را کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: مالک سوله در اعترافات خود به ماموران ضمن تایید دپو آردهای قاچاق به صورت غیرقانونی اذعان کرد که با اجاره سوله مذکور و خرید آرد از شرکت‌های تولیدی در استان‌های مختلف کشور، آردهای خریداری شده را به سوله انتقال داده و پس از بسته‌بندی در کیسه‌های صادراتی به خارج از کشور انتقال می‌داد.

به گزارش ایسنا، سردار محمدیان با بیان این که ارزش کالاهای مکشوفه 500 میلیون تومان برآورد شده است گفت: سوله مذکور پلمب و متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به اداره کل تعزیرات حکومتی استان البرز منتقل شد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین