کد خبر: ۵۶۳۵۷۶
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۰

نظر سلطانی‌فر: به قهرمانی در جام ملت‌ها امیدوارم

وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند.
آفتاب‌‌نیوز :
مسعود سلطانی فر در بخش پایانی نشست مشترک روسای فدراسیونهای ورزشی گفت:  در جلسات ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک همه محورهای حضور ورزشکاران ایران در المپیک و پارالمپیک مورد بررسی قرار می‌گیرد و تصمیم‌گیری می‌شود

وی ادامه داد : کشتی، تکواندو، وزنه‌برداری و دوومیدانی تاکنون برای ما مدال آور بوده‌اند و در المپیک ۲۰۲۰ به مدال های کاراته، جودو، شمشیربازی و تیراندازی نیز امیدواریم و حتی از بقیه رشته ها و ورزشکارانی هم که سهمیه بیاورند حمایت و  شرایط حضور خوب آنها را در المپیک مهیا خواهیم کرد.

وزیر ورزش و جوانان گفت: بررسی های و کارهای خوبی صورت گرفته و الان حتی می توانیم نام ببریم سهمیه را چه رشته ای و چه ورزشکاری می‌گیرد. ورزشکارانی که شانس کسب سهمیه و مدال دارند را شناسایی کرده ایم و روی آنها متمرکز هستیم و روال کاری آنها را زیر نظر داریم.

سلطانی فر افزود: در پارالمپیک هم وضع به همین شکل است و همانطور که با تلاش خوب از رتبه ۴ به ۳ در بازی‌های آسیایی رسیدند، با برنامه ریزی مناسب قصد دارند رتبه خود را در پارالمپیک نیز تک رقمی کنند.

وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص مسائل هیات های ورزشی و ادارات کل استانها گفت: پیشنهاد می‌کنم آخرسال جلسه مشترکی بین مدیران کل و روسای فدراسیون ها تشکیل شود تا مسائل ریز تر، اجرایی تر و بازتر مطرح شود و به هماهنگی و راهکار خوبی برسیم.

 سلطانی فر گفت: مجموع اعتبارات هیئت ها پنج تا شش برابر سالهای قبل است و باید ساز و کاری پیدا کنیم تا مدیریت بهینه در دو بخش به وجود آید.  به نظر کاری پیچیده‌ای نیست و حتماً به راهکار خوبی خواهیم رسید.

وزیر ورزش و جوانان به فجر چهلم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: فدراسیون ها باید برنامه‌های خوبی برای فجر چهلم داشته باشند و یک اتفاق و حرکتی در رشته مربوط را پیش بینی کنند. فجر چهلم به لحاظ سیاسی داخلی و خارجی برای کشور خیلی اهمیت دارد. تنها عنصری که می تواند شور و شعف مردم را در یکمدت کوتاه مسابقه به نمایش بگذارد ورزش است.

سلطانی فر با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال در بازی های جام ملت های آسیا گفت: به قهرمانی تیم ملی فوتبال در جام ملتها امیدواریم و با توجه به این که فینال آن مسابقات در ماه بهمن رقم می خورد می تواند موجی از شادی و نشاط و امید را بین مردم ایجاد کند.

به گزارش ایسنا، وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم تیم ملی فوتبال با توجه به بازیکنان خوبی که دارد و با توجه به حمایت‌های همه جانبه که از آن شده است بعد از ۴۲ سال قهرمان جام ملت‌های آسیا شود و شور و نشاط و شادمانی را بین مردم ایجاد کند. همه سازوکارها آماده است تا تیم ملی فوتبال قهرمان آسیا شود و موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کند و این انتظار وجود دارد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین