کد خبر: ۵۶۴۴۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

دبیر شورای فضای مجازی: جایگزین داخلی اینستاگرام شکل گرفت

من معتقدم باید پلتفرم بهتر و کامل‌تری بدهیم چون پلتفرمی مثل اینستاگرام متعلق به ۱۰ سال قبل است که تازه به نتیجه رسیده است‌.
آفتاب‌‌نیوز :
دبیر شورای عالی فضای مجازی از درخواست مذاکره با شبکه اجتماعی اینستاگرام برای حفاظت از اطلاعات کاربران ایرانی خبر داد و گفت: البته اکنون جایگزین مشابه داخلی این شبکه اجتماعی شکل گرفته است.

ابوالحسن فیروزآبادی افزود: ما از اینستاگرام خواسته‌ایم که با آنها صحبت داشته باشیم اما هنوز صحبتی صورت نگرفته است. وی یادآور شد: درباره اینستاگرام مکاتبات اولیه صورت گرفته ولی هنوز قراری نگذاشته‌ایم البته ما دنبال این هستیم که جایگزینی برای این شبکه داشته باشیم و باید گفت که جایگزین مشابه داخلی شکل گرفته است.

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از جامعه مذهبی کشور درباره اینستاگرام مشکل دارند. اثرگذاری خودشان را هم دارند و صدایی دارند که شنیده می‌شود، اضافه کرد: من معتقدم باید پلتفرم بهتر و کامل‌تری بدهیم چون پلتفرمی مثل اینستاگرام متعلق به ۱۰ سال قبل است که تازه به نتیجه رسیده است‌. در عین حال، ‌چیزی که ما الان ارائه کنیم ۳ سال دیگر به نتیجه می‌رسد و بالغ می‌شود لاجرم تا آن زمان، چیزی که ما ارائه کنیم نسبت به اینستاگرام خیلی بهتر خواهد بود.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
Ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
خب انستاگرام نبینند نصب نکنند کسی مجبورشان نکرده هیچ دلیل منطقی نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۳
0
0
خوبه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین