کد خبر: ۵۶۴۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱

اظهارات برخی بازیکنان تیم ملی فوتبال بعد از تساوی مقابل فلسطین

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان از هواداران خواست با این تیم آشتی کنند و به حمایت از آن بپردازند.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا بیرانوند بعد از تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین در دیداری تدارکاتی، با بیان این‌که بازی خوبی مقابل فلسطین انجام دادیم، گفت: از نظر مالکیت خیلی بهتر بودیم. فلسطین تیم چغری بود. آن‌ها توانستند به ما کمک کنند هرچند هنوز تیم ما کامل نشده است. می‌دانستیم شرایط سخت خواهد شد. به نظرم روی یک اتفاق گل خوردیم.

او خاطرنشان کرد: همه چیز را به فال نیک می‌گیرم. نیاز بود در چنین بازی‌هایی گل بخوریم. هر بازی تدارکاتی یک فرصت است.

دروازه‌بان تیم ملی درباره کیفیت محل اردوی این تیم در قطر نیز، یادآور شد: در کمپ خوبی مستقر هستیم. از نظر امکانات و آب‌وهوا فوق‌العاده است. نقاط ضعف خودمان را پوشش می‌دهیم. در ۹ روز باقی‌مانده خوب تمرین می‌کنیم تا آخرین بازی تدارکاتی با قطر را هم برگزار کنیم. مهمترین مسئله این است که تیم بدون مصدومیت راهی دوبی شود.

او درباره حضور در زمین به‌عنوان دروازه‌بان ثابت تیم ملی، گفت: هنوز معلوم نیست که در فهرست نهایی باشیم یا نه. شرایط خیلی خوب است. همه خوب هستند. واقعا کادر فنی شرایط سختی برای انتخاب بازیکنان خواهند داشت. شاید سرمربی تیم تا فردا نخوابد چون کار سختی برای انتخاب بازیکنان دارند. بازیکنان از جان مایه گذاشتند تا در فهرست نهایی باشند. امیدوارم نظر کادر فنی را جلب کرده باشم.

بیرانوند ادامه داد: امروز برای من روز خوبی بود. تا موقعی که بودم توانستم دروازه تیم ملی را بسته نگه‌دارم اما در دقیقه آخر بازی گل خوردیم. اردوی قبل به‌خاطر مصدومیت در دو بازی با ونزوئلا و ترینیداد و توباگو نتوانستم بازی کنم. امروز کادر فنی تصمیم گرفتند در بازی حاضر شوم. خدا را شکر، روز خوبی داشتم.

دروازه‌بان تیم ملی‌ فوتبال درباره افزایش انتظارات از این تیم برای قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، گفت: به‌طور صد درصد مردم انتظار بالایی دارند اما با این شرایط می‌دانیم که باید قهرمان شویم. خودمان این انتظار را بالا برده‌ایم. می‌توانیم قهرمان شویم. با بازی‌هایی که در روسیه داشتیم این باور را به دست آورده‌ایم که می‌توانیم قهرمان شویم. فکر می‌کنم سخت‌ترین بازی‌های ما در دور گروهی باشد. چون چند سالی است که با یمن و تایلند بازی نکرده‌ایم.

او مجددا به بازی با فلسطین اشاره کرد و گفت: چهار، پنج سال بود که با فلسطین بازی نکرده بودیم. دیدید که امروز مقابل ما دفاع کردند و روی ضدحمله صاحب یک تک به تک شدند. انتظار من از مردم این است که با تیم ملی آشتی کنند. هواداران سرخابی و سایر تیم‌ها به خاطر فرد خاصی به تیم ملی هجمه وارد نکنند. وقتی تیمی در جام ملت‌های آسیا بازی می‌کند، از مسئولین می‌خواهیم نگاه ملی داشته باشند. هواداران به مصاحبه بازیکنان و کادر فنی نگاه نکنند و حامی تیم ملی باشند.

رامین رضاییان نیز درباره تساوی یک بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل فلسطین اظهار کرد: نتیجه مسابقه راضی‌کننده نبود. باید بازی را می‌بردیم. در دوره تمرینات سخت هستیم و بازی‌های دوستانه به ما کمک می‌کند. ما می‌توانستیم بازی را ببریم.

او درباره حضور مداوم در حملات تیم ملی و ترکیب هجومی ایران، گفت: تفکرات کادر فنی را نمی‌دانم اما ما برای هر بازی برنامه داریم! شاید در یک بازی کاملا هجومی باشیم و مطابق خواسته‌های آنها عمل می‌کنیم. کادر فنی در جام جهانی هم خواست بالاتر بازی کنم. نظرات کادر فنی وظایف ما را مشخص می‌کند.

مدافع تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند ایران قادر به قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا است؟، تاکید کرد: ما برای موفقیت تلاش می‌کنیم. به غیر از خوشحالی مردم هدف دیگری نداریم. تلاش‌مان برای قهرمانی است.

او در واکنش به تعداد بالای بازیکنان مصدوم و عملکرد سایر بازیکنان تیم ملی فوتبال، گفت: مسلما بازیکنان باید به این طرز فکر رسیده باشند که با اعتماد به نفس عمل کنند تا تیم ملی خوبی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا داشته باشیم.

رضاییان درباره چنددستگی بین هواداران تیم ملی و افزایش نارضایتی‌ها از تیم ملی ایران، گفت: مگر می‌شود هواداری تیم ملی کشورش را دوست نداشته باشد. همیشه دلخوری‌هایی وجود دارد و برخی مخالف ترکیب تیم ملی هستند. اما تیم ملی برای شخص خاصی نیست. صاحبان تیم ملی مردم هستند. اسطوره‌هایی در این تیم بودند که ما قادر به حرف‌زدن درباره آن‌ها نیستیم. ما تلاش می‌کنیم ارزش و اعتبار این تیم را بالاتر ببریم.

وریا غفوری هم درباره تساوی یک بر یک مقابل فلسطین گفت: آن‌ها حریف ناشناخته‌ای برای ما بودند. در این قبیل بازی‌ها نتایج مهم نیست و آماده‌سازی تیم در ارجحیت قرار دارد.

او در واکنش به این‌که آیا بازی دوستانه ملاک مناسبی برای ارزیابی تیم ملی است؟، یادآور شد: بازی دوستانه برای ارزیابی است اما باید بهتر از این عمل کنیم. تیم ملی کامل نبود و می‌توانیم با حضور همه بازیکنان خوب کار کنیم.

غفوری درباره نمایش خوب و غافلگیر کننده فلسطین مقابل ایران، گفت: ما فلسطین را آنالیز کرده بودیم ولی این تیم قابل احترام بود و نسبت به قبل پیشرفت خوبی داشت.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره احتمال قهرمانی ایران در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا، اظهار کرد: قهرمانی در آسیا دشوار است اما هدف ما همین است. همه به این هدف فکر می‌کنند. بازی‌های آماده‌سازی هم ملاک مناسبی برای ارزیابی تیم‌ها نیست. ما در آینده بهتر می‌شویم و ان‌شاءالله پله‌پله جلو می‌رویم و به هدف‌مان می‌رسیم.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین