کد خبر: ۵۶۵۵۰۸
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

آخرین وضعیت ۷ کارگر بازداشتی فولاد اهواز

محمدعلی جداری فروغی از ادامه پیگیری‌ها برای آزادی کارگران گروه ملی فولاد اهواز خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمدعلی جداری فروغی (وکیل برخی کارگران گروه ملی فولاد ایران) در ارتباط با آزادی 7 کارگر بازداشتی این مجتمع گفت: تا این لحظه هنوز هیچیک از این کارگران آزاد نشده‌اند.

وی با تاکید بر قانونی و صنفی بودن خواسته‌های کارگران گروه ملی فولاد افزود: مشکلات این کارگران باید با تعامل سازنده و گفتگو حل شود. امیدوارم شرایط آزادی آنان هرچه سریعتر فراهم شود.

این وکیل دادگستری در ادامه به وضعیت یکی از موکلان خود، بهزاد علیخانی، پرداخت و گفت: روز گذشته با خانواده‌ی این کارگر بازداشتیِ فولاد اهواز ملاقات و گفتگو داشتم و قرار شد امروز (هشتم دی ماه) خانواده به دادسرا مراجعه کنند. در مراجعات این خانواده به آنها گفته شده پرونده علیخانی در حال حاضر در حال رسیدگی است و پس از پایان رسیدگی، در مورد آزادی ایشان تصمیم‌گیری خواهد شد.

جداری فروغی با تاکید مجدد بر وعده‌های مقامات، مسئولان و نمایندگان مجلس، خواستار آزادی سریعتر 7 کارگر بازداشتی فولاد اهواز شد و اظهار داشت: خانواده‌های کارگران بازداشتی نگران هستند و امیدوارم به نگرانی این خانواده‌ها به سرعت خاتمه داده شود.

در جریان تجمعات کارگران گروه ملی فولاد ایران، بیش از 28 کارگر بازداشت شدند که همه آنها به جز 7 نفر، با قید کفالت آزاد شده‌اند.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین