کد خبر: ۵۶۵۵۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵

حسینیان: در شوروی می‌گفتند اجازه نمی‌دهیم ملّاها در ایران پیروز شوند/رادیو مسکو می‌گفت انقلاب اسلامی، ارتجاعی است

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ادامه داد: روزنامه‌های شوروی هم می‌گفتند که ما اجازه نمی‌دهیم ملّاها در ایران پیروز شوند و رادیو مسکو نیز می‌گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی ارتجاعی است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: اساساً فرانسوی‌ها در مبارزه با دین، اسلام و جمهوری اسلامی از همه قدرت‌ها خبیث‌تر هستند.

حجت الاسلام روح الله حسینیان طی سخنانی در نشست شنبه‌های انقلاب که صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، با ارائه آماری از فعالیت گروهک‌ها در ابتدای انقلاب، گفت: ابتدای پیروزی انقلاب ۳۰ گروه در جهت تجزیه ایران فعالیت می‌کردند و جالب این بود که بعضی از آن‌ها هم از سوی آمریکا، هم از سوی شوروی و هم از سوی برخی کشور‌های مسلمان حمایت می‌شدند.

وی افزود: آمریکایی ها، چون ایران را ژاندارم بی مزد و مواجب خود در منطقه و نگهبان تنگه هرمز که محل صادرات نفت خلیج فارس بود، می‌دانستند، با انقلاب اسلامی مخالف بودند و جیمی کارتر با اینکه شعار حقوق بشر می‌داد حامی پهلوی بود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی ادامه داد: روزنامه‌های شوروی هم می‌گفتند که ما اجازه نمی‌دهیم ملّاها در ایران پیروز شوند و رادیو مسکو نیز می‌گفت: انقلاب اسلامی، انقلابی ارتجاعی است.

حسینیان تاکید کرد: فرانسه از صدام در جنگ با ایران پشتیبانی نظامی می‌کرد و اساساً فرانسوی‌ها در مبارزه با دین، اسلام و جمهوری اسلامی از همه قدرت‌ها خبیث‌تر هستند.

به گزارش ایسنا، وی با یادآوری اینکه مقر گروهک‌هایی مانند «الاحوازیه» در اروپا قرار دارد، گفت: جمهوری اسلامی، شجره ریشه داری است که طوفانها، آن را تکان داد، اما از جا درنیاورد و در عوض گروه‌های تجزیه طلب را یا وادار به تسلیم کرد یا فراری داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
0
0
شما که اون موقع نوجوان بودی
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین