کد خبر: ۵۶۵۸۴۱
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

جزئیات تازه از قتل جمال خاشقجی+فیلم

احتمالا جسد روزنامه‌نگار سعودی به محل اقامت کنسول عربستان انتقال یافته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین‌الملل- گزارش‌های پلیس ترکیه و فیلم‌های موجود نشان می‌دهند که تیم ترور اعزامی از عربستان، کیف‌هایی را حمل می‌کردند که قطعات بدن جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار سعودی کشته شده در کنسولگری عربستان در آن بوده‌اند. 

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ شبکه خبری "الجزیره" می‌نویسد: "این فیلم نشان می‌دهد که برخی از اعضای تیم ترور به محل اقامت کنسول عربستان در استانبول وارد شده‌اند. محل اقامت تنها چند متر با کنسولگری فاصله داشته است. یکی از اعضای تیم ترور کیفی را حمل کرده است که رسانه‌های ترکیه می‌گویند حاوی قطعات بدن خاشقجی بوده است که توسط تیم ترور مثله شده بود. 


جمال خاشقجی در تاریخ 2 اکتبر به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول رفت تا اسناد و مدارک لازم طلاق را از همسر سابق خود دریافت کرده تا بتواند دوباره ازدواج کند اما داخل کنسولگری کشته شد. 

این ویدئو برای نخستین‌بار از کانال ترکیه‌ای A Haber پخش شده است. این فیلم از طریق "فرحت اونلو" روزنامه‌نگاری از واحد تحقیق روزنامه "صباح" ترکیه نزدیک به دولت آن کشور تهیه شده است. این روزنامه ارتباطات نزدیکی با دستگاه‌های امنیتی ترکیه دارد. 

"الجزیره" می‌نویسد این روزنامه‌نگار اخیرا کتابی را تحت عنوان "قتل عام دیپلماتیک: اسرار تاریک قتل خاشقجی" منتشر کرده است. او می‌گوید: "اکنون پرونده پیچیده‌تر شده است. تصاویر نشان می‌دهند که یک ون از ساختمان کنسولگری خارج شده و به سمت محل اقامت کنسول در نزدیکی آنجا رفته است و اعضای تیم ترور کیسه‌های حاوی قطعات بدن خاشقجی را در دست دارند. اکنون به نظر می‌رسد کیسه‌ها در محل اقامت کنسول قرار داده شده بودند و این چیزی است که باید در تحقیقات فعلی روی آن تمرکز کرد". 

جزئیات تازه از قتل جمال خاشقجی+عکس


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین