کد خبر: ۵۶۵۹۰۷
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۳

کرسی قدیمی یک خانه‌ را به آتش کشید

افسر نگهبان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: شب گذشته یک مورد آتش‌سوزی منزل مسکونی به سامانه 125 اطلاع ‌رسانی شد که بلافاصله مأمورین نزدیک ترین ایستگاه به محل، در مسیر آدرس اعلام شده از سوی شهروندان قرار گرفتند.
آفتاب‌‌نیوز :
کاظم کاظمی با اعلام این خبر اظهار کرد: آتش‌نشانان به محض رسیدن مشاهده کردند که دود فراوانی از پنجره‌های واحد مسکونی در طبقه سوم آپارتمان در حال خارج شدن است که نیروها با رعایت نکات ایمنی و پس از قطع برق و گاز با بستن دستگاه تنفسی به سرعت وارد محیط پر از دود شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی سپس با پیدا کردن کانون حریق که کرسی و منقل برقی بوده عملیات اطفاء را انجام داده و محیط را امن می‌کنند.

کاظمی یادآوری کرد: در لحظه آتش‌سوزی مالک در منزل نبود و اطلاعی از وقوع حریق نداشت که به محض برگشت به منزل و مطلع شدن سریعاً با عوامل 125 تماس گرفته و گروه امدادی خود را در کمترین زمان به محل می‌رسانند.

به گزارش پایگاه خبری 125، وی ضمن اشاره به محبوس شدن دو تن از ساکنان منزل طبقه فوقانی ساختمان در میان دود ، یادآور شد: این دو تن توسط تیم امداد و نجات آتش نشانی به سلامت به محیط امن منتقل شدند.

علت اصلی وقوع حادثه توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین