کد خبر: ۵۶۶۱۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۵

آغاز فرایند پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی و انستیتو پاستور+سند

رییس سازمان برنامه و بودجه با ارسال نامه ای به دستگاه‌های ذیربط، دستور پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان قبل از ۹۶ دانشگاه‌های علوم پزشکی و انستیتو پاستور ایران را صادر کرذ.
آفتاب‌‌نیوز :
در نامه محمدباقر نوبخت که خطاب به دانشگاه/ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و انستیتو پاستور ایران نوشته شده و رونوشت آن به وزارت بهداشت، معاون نظارت مالی و خزانه‌داری کل کشور وزارت اقتصاد، دکتر پورمحمدی معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه ارسال شده، آمده است: « در اجرای قانون بودجه سال ۱۳۹۷ و با استناد به جزء (۲) بند (ت) ماده ۲۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) اعتبارات هزینه‌ای آن دستگاه بابت تصفیه مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان تا پایان سال ۱۳۹۶ به شرح جدول پیوست افزایش می‌یابد تا با رعایت قوانین و مقررات اقدام شود.

دستگاه اجرایی موظف است مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان را به ترتیب زمان بازنشستگی پرداخت نماید. ضمناً تخصیص اعتبار موضوع افزایش این ابلاغیه لغایت بهمن‌ماه به میزان صددرصد تعیین می‌گردد.»

آغاز فرایند پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی و انستیتو پاستور+سند

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۲
0
0
چه عجب! این بندگان خدا از سال 94 مطالباتشان مونده. با این وضع گرانی و تورم عملا 20 درصد ارزش دارد. چه کسی پاسخگو می باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین