کد خبر: ۵۶۶۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
شهردار تهران مطرح کرد:

دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات طرح جامع مصوب ندارد/پیش‌بینی ردیف‌های جداگانه‌ برای آلودگی هوا،توسعه قطار شهری و... در لایحه بودجه ۹۸

شهردار تهران با بیان اینکه « واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد طرح جامع مصوب ندارد»، گفت: طرح واحد علوم و تحقیقات حتی اگر در محدوده خارج از تهران است، باید به تصویب شورای‌عالی شهرسازی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
پیروز حناچی، درباره ساخت و سازهای واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد و نظارت‌های شورای عالی شهرسازی بر این ساخت وسازها نیز با بیان اینکه «دانشگاه علوم و تحقیقات طرح جامع مصوب ندارد»، تاکید کرد: مکاتبات بسیاری انجام دادیم تا طرح جامع این دانشگاه به شورای‌عالی شهرسازی برسد و تصویب شود؛ حتی خاطرم هست که از سال 82 این مکاتبات آغاز شد و سال 93 نیز این کار را انجام دادیم.

به گزارش آفتاب نیوز، دبیر پیشین شورای‌عالی شهرسازی تصریح کرد: طرح واحد علوم و تحقیقات حتی اگر در محدوده خارج از تهران است، باید به تصویب شورای‌عالی شهرسازی برسد.

درباره زمان ارائه لایحه بودجه شهرداری تهران به شورای شهر تهران اظهار کرد: بخشنامه بودجه در شهرداری ابلاغ و هفته جاری نیز جلسه‌ای در این‌باره تشکیل شده است و امیدواریم به زودی پیش نویس بودجه سال 98 را به شورای شهر ارائه دهیم.

وی خاطر نشان کرد: تلاش ما این است که لایحه بودجه، بعد از تصویب برنامه سوم شهرداری به شورای شهر ارائه شود تا ارتباط معنا داری با این برنامه پیدا کند.

شهردار تهران با اشاره به وجود ردیف‌هایی در بودجه سالانه کشور در خصوص کلان شهرها گفت: در لایحه بودجه سال 98 برای موضوعاتی چون آلودگی هوا، ترافیک، افزایش طرح کاهش (LEZ) و همچنین فاینانس جهت توسعه قطار شهری ردیف‌های جداگانه‌ای برای کلانشهرها پیش‌بینی شده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۴
0
0
قرار بود هم دانشگاه هاوایی. و هم دانشگاه ازاد مدارکشان معتبر نباشد .
هاوایی با پی گیری کیهان نا معتبر شد , ازاد به کمک چند مدرک گرای شبه" کردان رکورد" دارای پست , بدون شایستگی علمی و حسن پیشینه اساتید , رها شد .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین