کد خبر: ۵۶۶۵۹۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

۳۱ تن از سران مفاسد اقتصادی شناسایی شدند

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: ۳۱ تن از سران مفاسد اقتصادی که با فساد و رانت خواری ثروت کشور را غارت کردند، شناسایی شدند و درخواست داریم در ملع عام و در میدان آزادی اعدام شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر خجسته روز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر همدان با بیان اینکه مسئولان باید در رابطه با مبارزه با مفاسد اقتصادی ورود کنند عنوان کرد: عده‌ای غارتگر، بر روی ثروت کشور دست گذاشته اند و مال مردم را به تاراج می‌برند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: گلوگاه قاچاق بسته شده است و اکنون هیچگونه قاچاقی وارد کشور نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورود قاچاق موجب ضربه به تولید ملی می‌شود، ادامه داد: ما باید با برنامه ریزی مدون تولید داخلی را افزایش دهیم چرا که تولید ملی تنها راه و گره گشای مشکل اقتصادی کشور است.

خجسته تاکید کرد: باید با جدیت با سران مفاسد اقتصادی همچون سلطان شکر، سلطان گوشت و دیگر کالا‌ها برخورد شود.

وی با تاکید بر اعدام مفاسد اقتصادی در ملع عام گفت: اعدام چهار تن از آن‌ها قطعی شده است و حکم اعدام ما بقی آن‌ها نیز باید صادر شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت ادامه داد: به کسی که فساد مالی دارد نباید رحم کرد چراکه در صورت سکوت و چشم پوشی، به مردم خیانت کرده ایم.

وی افزود: با هماهنگی رییس قوه قضاییه آمادگی داریم تا با در اختیار گرفتن ۲ شعبه، در فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی حکم مفاسد اقتصادی را اجرا کنیم.

خجسته گفت: از تهدید و تخریب مفسد اقتصادی نمی‌ترسیم و آبروی خود را برای اجرای احکام آن‌ها می‌گذاریم.

وی تاکید کرد: سکوت مسئولان نشان از باز شدن جیب و بسته شدن دهانشان می‌دهد؛ باید در برابر هر کس که حق مردم را ضایع می‌کند بایستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: یکهزار و ۱۲۸ کانتینر قاچاق وارد کشور شده که با ورود مجلس شخصی که عامل آن بود شناسایی و دستگیر شد و حالا در زندان به سر می‌برد.

وی اضافه کرد: باید در برابر مسئولانی که نتوانند اقتصاد کشور را کنترل کنند، بایستیم.

خجسته با اشاره به اینکه باید با یک عزم ملی ریشه‌های فساد را نابود کنیم ادامه داد: هر کسی که در جهت منافع مردم گام بردارد ما حمایتش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: قیمت دلار به کانال ۱۰۰ هزار ریال وارد شده، اما هنوز قیمت اجناس و کالا‌ها کاهش نیافته است.

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: ما زیر تحریم هستیم، اما در شرایط بحرانی، جنگ هشت ساله را مدیریت کردیم و حالا جنگ اقتصادی را نیز باید مدیریت کنیم.

به گفته وی افزایش ۲۰ درصدی حقوق قابل قبول نیست و باید متناسب با تورم حقوق کارکنان افزایش یابد.

خجسته عنوان کرد: مردم حاشیه شهر با یارانه ۴۵۰ هزار ریالی زندگی می‌کنند و باید فکر معیشت آن‌ها باشیم.

به اعتقاد وی بودجه پیشنهادی دولت برای سال آتی معیشت مردم را تامین نمی‌کند، اما می‌توان با جلوگیری از فرار مالیاتی آقازاده ها، پرداخت عوارض و جلوگیری از سفر‌های خارجی مسئولان، منبعی برای تامین بودجه فراهم کرد.

خجسته افزود: ما به اندازه کل قاره اروپا منابع و ثروت داریم و باید با استفاده از این ثروت نیاز و معیشت ملت را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: حاکمیت اگر نمی‌تواند اقتصاد مردم را کنترل کند مدیریت را به مردم بسپارد که مردم می‌دانند چگونه اقتصاد را مدیریت کنند.

خجسته با اشاره به اینکه مسئولان، دولت و مجلس باید حق مردم را ادا کنند اظهار داشت: مردم ما همواره در شرایط سختی همچون دوران دفاع مقدس در صحنه حضور داشتند و این همه مشکلات اقتصادی حق آن‌ها نیست.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خروج داعش از منطقه را موفقیت بی نظیری برای انقلاب اسلامی و مسلمانان منطقه و سیلی محکمی به آمریکا و رژیم صیهونیستی دانست.
منبع: خبرگزاری ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین