کد خبر: ۵۶۶۸۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲

مطمئن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در ۲۰۱۸+عکس

به گزارش سازمان هوانوردی وابسته به سازمان ملل ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر در سال گذشته با هواپیما سفر کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
ده شرکت از مطمئن‌ترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۸ را در این گزارش تصویری ببینید:

در سال ۲۰۱۸ خط هوایی فنلادی
در سال ۲۰۱۸ خط هوایی فنلادی "فین‌ایر" با پیشی‌گرفتن از خط هوایی امارات در رتبه نخست مطمئن‌ترین شرکت هواپیمایی مسافری جهان قرار گرفت. این شرکت در لیست اطمینان ۹۱/ ۹۳ امتیاز کسب کرده است.
شرکت هواپیمایی
شرکت هواپیمایی "KLM" که پیشترمتعلق به هلند بود و حال بخشی از ایرفرانس به شمار می‌آید در رتبه نهم جای دارد. به گزارش "دفتر امنیت پرواز" آلمان بررسی ۳۱۵ حادثه نشان داده است که فرود با ۶ /۳۵ و استارت با ۱۴ درصد بیشترین حوادث در پرواز را موجب می‌شوند.
شرکت هواپیمایی
شرکت هواپیمایی "اتحاد" متعلق به امارات در رتبه هفتم جای گرفته است. پرواز با هواپیما در سال‌های گذشته از اطمینان بالایی برخوردار شده است. با این حال سال ۲۰۱۸ با ۵۶۲ نفر کشته سال سیاهی برای هوانوردی بوده است. تعداد کشته‌شدگان در سوانح هوایی در سال ۲۰۱۷ تنها ۴۰ نفر بوده است.
شرکت هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۷ عنوان مطمئن‌ترین شرکت هواپیمایی را به خود اختصاص داده بود که در سال ۲۰۱۸ به رتبه چهارم سقوط کرده است. البته باید یادآوری کرد که تفاوت‌ها در لیست
شرکت هواپیمایی امارات در سال ۲۰۱۷ عنوان مطمئن‌ترین شرکت هواپیمایی را به خود اختصاص داده بود که در سال ۲۰۱۸ به رتبه چهارم سقوط کرده است. البته باید یادآوری کرد که تفاوت‌ها در لیست "امنیت پرواز" بسیار ناچیز بوده است.
شرکت استرالیایی
شرکت استرالیایی "جت استار" در رتبه دهم مطمئن‌ترین ایرلاین‌های جهان در سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است. آخرین شرکت‌های هواپیمایی این لیست با یکصد نام متعلق به روسیه، اتیوپی و اندونزی هستند.
شرکت هواپیمایی
شرکت هواپیمایی "ویرجین آتلانتیک" متعلق به بریتانیا در رتبه هشتم مطمئن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی سال ۲۰۱۸ جای گرفته است. براساس گزارش "دفتر امنیت پرواز" آلمان، امنیت و اطیمنان در پرواز با هواپیما در سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۰ برابر نسبت به دهه ۷۰ میلادی افزایش یافته است.
شرکت هواپیمایی
شرکت هواپیمایی "نوروجین" وابسته به نروژ سومین شرکت هواپیمایی مطمئن جهان در سال ۲۰۱۸ بوده است. تنظیم‌کنندگان این گزارش ۱۰۰ شرکت هواپیمایی که بیشترین پرواز را به خود اختصاص داده‌اند بررسی کرده‌اند.
در سال ۲۰۱۸ به گزارش سازمان هوانوردی
در سال ۲۰۱۸ به گزارش سازمان هوانوردی " ICAO" وابسته به سازمان ملل متحد ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون نفر بوسیله هواپیما سفر کرده‌اند. این میزان مسافر نسبت به سال ۱۹۷۰ بیش از ۱۴ برابر شده است. خط هوایی اسکات متعلق به سنگاپور رتبه دوم مطمئن‌ترین شرکت هواپیمایی را بدست آورده است.
شرکت هواپیمایی
شرکت هواپیمایی "ترانس آویا" متعلق به هلند در رتبه ششم مطمئن‌ترین ایرلاین‌های سال ۲۰۱۸ قرار گرفته است.
شرکت هواپیمایی اسپانیایی
شرکت هواپیمایی اسپانیایی "ایر‌اروپا" در رتبه پنجم لیست مطمئن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی قرار گرفته است. به گفته تنظیم‌کنندگان گزارش "اطیمنان صد درصد" وجود ندارد. این گزارش توسط "دفتر امنیت پرواز" (Jacdec) و مجله هوانوردی "Aero International" آلمان تهیه شده است.
در میان خطوط هوایی آلمانی لوفت‌هانزا بعنوان بهترین خط هوای با کسب ۹۷/ ۹۰ امتیاز در رتبه ۲۱ و در میانه لیست مطمئن‌ترین خطوط هوایی قرار گرفت که وضعیت آن نسبت به سال گذشته یک رده بهبود یافته است. دیگر خطوط هوایی آلمانی
در میان خطوط هوایی آلمانی لوفت‌هانزا بعنوان بهترین خط هوای با کسب ۹۷/ ۹۰ امتیاز در رتبه ۲۱ و در میانه لیست مطمئن‌ترین خطوط هوایی قرار گرفت که وضعیت آن نسبت به سال گذشته یک رده بهبود یافته است. دیگر خطوط هوایی آلمانی "یورو وینگز" در رتبه ۲۵ و "کندر" در رتبه ۴۱ قرار دارند.
منبع: دویچه وله
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
کجای این رده بندی هستیم؟!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۵
0
0
ایران ایر و ماهان رتبه چندمند ؟؟ راستی معراج کجای لیست رتبه بندی بود ؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین