کد خبر: ۵۶۷۱۹۷
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

بارش باران و برف در برخی راه‌های کشور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح کرد و از انسداد محور ریگان-ایرانشهر به علت طوفان شن خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای اطراف شهر تهران، گفت: طبق گزارش‌ها هم‌اکنون ترافیک در مسیرهای اطراف شهر تهران از جمله، باند جنوبی آزادراه قزوین-کرج از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس، مسیر آزادراه تهران-کرج از پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره، شهریار-تهران و پاکدشت-تهران نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در ادامه با اشاره به وزش باد شدید و طوفان شن در محورهای بم-زاهدان و ریگان-ایرانشهر استان کرمان گفت: محور ریگان-ایرانشهر از ساعات اولیه صبح به علت طوفان شن دچار انسداد شده است و فعلا تردد خودروها از این محور امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: وزش باد شدید در اکثر محورهای استان اردبیل و بارش باران نیز در اکثر محورهای استان اصفهان و خوزستان و محور شیراز-کازرون استان فارس مشاهده می‌شود. همچنین در حال حاضر شاهد بارش برف در اکثر محورهای استان چهارمحال و بختیاری و محور نقده-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی هستیم.

سرهنگ رحمانی در ادامه با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ گفت: به شهروندان توصیه می‌شود تا قبل از آغاز سفر در محورهای مواصلاتی از آخرین وضعیت راه‌های کشور مطلع شوند تا با آگاهی و آمادگی بیشتری مسیر خود را آغاز کنند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین