کد خبر: ۵۶۷۲۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

گلدن گلوب ۲۰۱۹ هم سیاسی شد

مراسم هفتادوششمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن گلوب در حالی برگزار شد که همچون سال‌های گذشته رنگ و بوی سیاسی به خود گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
 با وجود اینکه «ساندرا اوه» ‌و «اندی سامبرگ » مجریان امسال این دوره از جوایز گلدن گلوب قول داده بودند، برنامه امسال فضای سیاسی کمتری داشته باشد اما این مراسم مسائل بحث برانگیزی داشت.

گلدن گلوب ۲۰۱۹ هم سیاسی شد

به گزارش هالیوود ریپورتر، در میان قابل توجه‌ترین سخنرانی‌های سیاسی این مراسم می‌توان به صحبت‌های «کریستین بیل» ‌بازیگر سرشناس فیلم « معاون» هنگام دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی اشاره کرد.

وی که در این این فیلم در نقش «دیک چنی» معاون سابق رئیس جمهور آمریکا بازی کرده است، «دیک چنی»‌ را یک «عوضی» خواند و از «شیطان» برای الهام  گرفتن از او برای بازی در این نقش تشکر کرد. 

همچنین  «برد سیمپسون» تهیه کننده سریال «ترور جانی ورساچه : یک داستان جنایی آمریکایی» به حضار یادآوری کرد که سریالهای ساخته شده در سال‌های ۱۹۹۰  در دوره ی "نپرس و نگو" به سرمی بردند، با این وجود اثرات این ترس هنوز هم با ماست و به ما میگویند هنوز باید از کسانی که با متفاوت هستند بترسیم اما به عنوان یک هنرمند باید در برابر آنها بجنگیم. 

وی با ادبیات ضد ترامپ ادامه داد باید به عنوان انسان مقاومت‌مان را  در خیابان‌ها، صندوق های رای نشان دهیم و متحد باشیم. 

سریال «ترور جانی ورساچه : یک داستان جنایی آمریکایی» موفق به کسب جایزه بهترین سریال کوتاه یا فیلم تلویزیونی از جوایز گلدن گلوب امسال شد. 

مراسم سال گذشته جوایز گلدن گلوب نیز تحت تاثیر جنبش #METOO قرار داشت و  شرکت کنندگان در اعتراضی نمادین به آزارهای جنسی در هالیوود با لباس مشکی در این مراسم حضور پیدا کردند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین