کد خبر: ۵۶۷۳۵۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۶

آیا یمن معیار مناسبی برای سنجش قدرت ایران است؟

کارشناس فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی مقابل یمن مجبور به حمله بود و توانست نتیجه خوبی بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حسین کلانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره پیروزی ۵ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل یمن در بازی نخست خود در جام ملت‌های آسیا گفت: بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند. همبستگی و گذشت بازیکنان نوید می‌دهد که روز به روز بهتر شویم. به هر حال مسابقات جدی است و بازیکنان هم با اراده و جدیت بیشتری ظاهر می‌شوند. در نتیجه زمینه‌های موفقیت هم فراهم خواهد شد.

او با اشاره به ضعف فنی تیم یمن در این دیدار افزود: تیم یمن ضعیف بود. آن‌ها از نظر روحی و روانی شرایط مناسبی باری این دیدار نداشتند اما می‌خواستند ناراحتی خود را با موفقیت در این جام مطرح کنند. شرکت در این مسابقات یک مقدار برای مردم‌شان خوشایند است. آنها تحت شرایط بدی هستند و مورد تهاجم عربستان قرار گرفتند و عربستان بی‌مهابا با کمک کشورهای دیگر آن را می‌کوبند و آزار می‌رساند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: یمن تیم مظلومی بود. بازیکنان ما هم مجبور بودند مقابل این تیم قاطعانه عمل کنند. این برد، شروع بسیار خوبی بود و تیم ما یک‌دست ظاهر شد. بازیکنان ما خیلی خوب یکدیگر را می‌شناسند.

کلانی ادامه داد: خودخواهی و منیت در تیم از بین رفته و همه برای یکدیگر کار می‌کنند. ان‌شاءالله با این ترکیب از بازیکنان موفق می‌شویم.

این کارشناس فوتبال در پاسخ به این سوال که پیروزی مقابل یمن می‌تواند معیار مناسبی برای ارزیابی تیم ملی ایران باشد، تاکید کرد: بازی با یمن نشان نمی‌داد که تیم ملی آماده است یا خیر. آنها نتوانستند فشاری به تیم ایران بیاورند. توانایی تیم ایران مقابل تیم‌های دیگر که قادر به حمله هستند مشخص می‌شود. تیم ما به طور صد درصد در حالت هجومی بود و از کناره‌ها توپ‌های خوبی روی دروازه ارسال شد. تیم نتیجه خوبی گرفت. امروز تیم تماما هجومی بود.

او اضافه کرد: تیم ملی نمی‌توانست دفاعی کار کند. شرایط یمن طوری نبود که تیم ما دست به بازی دفاعی بزند و مجبور بود حمله کند.

کلانی درباره وضعیت فنی بهتر ویتنام و عراق نسبت به یمن و شرایط تیم ملی مقابل این دو تیم خاطرنشان کرد: صد درصد آنها بهتر خواهند بود. عراق قهرمان آسیا و المپیک بوده است. در تمام ادوار گذشته، تیم عراق همیشه برای ما مشکل‌ساز و گربه سیاه بوده است. البته اکثرا شکست خورده است. با این پیروزی خوب، تیم ملی با روحیه مناسبی برای شکست عراق پای به میدان می‌گذارند. مضاف بر این که عراق در دوره‌ای دشمن ما بوده است. کار به مسائل سیاسی ندارم اما آن‌ها مقابل ما بودند. از نظر سیاسی، نظامی، اقتصادی و ورزشی رو در روی ما بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
نه باید با ژاپن وکره بازی کنیم تامشخص شود تیم چطوراست
ناشناس
|
Germany
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
به هیچ وجه نمی تواند فوتبال ما را سنجید تیم ضعیف در جه 2 اسیا رقیب مناسبی نیست چون فوتبال ایران در مقابل تیم های قدرتمند بسیار کند و رو به عقب است بنابرین باعث میشود فوتبال ایران کمتر بتواند به دروازه حریف نزدیک شود و اینهم مربوط میشود به اموزش در رده پایه که باید از ریشه درست شود البته تفکر مربی تیم ملی نیز فوتبال رو به عقب است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
0
یمن در حد یک تیم دسته دومی داخلی هم نبود پس چطور میتواند معیاری باشد برای سنجش قدرت تیم ملی.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین