کد خبر: ۵۶۷۴۷۳
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
قرار است دارایی‌های یک واحد وزارت اطلاعات و دو ایرانی در اروپا مسدود شود

یک واحد از وزارت اطلاعات و 2 ایرانی در لیست تروریسم اتحادیه اروپا قرار گرفتند

رویترز به نقل از وزارت خارجه دانمارک و دیپلمات‌های اتحادیه اروپا مدعی شد که یک واحد از وزارت اطلاعات و دو ایرانی در لیست تروریسم‌ اتحادیه راوپا قرار گرفته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید هاشمی مقدم به همراه اسدالله اسدی در لیست موسوم به تروریسم اتحادیه اروپا قرار گرفته‌اند.وزارت اطلاعات و 2 ایرانی در لیست تروریسم اتحادیه اروپا

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ رویترز همچنین نوشت که نام این افراد به طور رسمی در یادداشت رسمی اتحادیه اروپا که روز چهارشنبه منتتشر می‌شود، ذکر خواهد شد.

به نوشته خبرگزاری ایسنا، همچنین مقامات خبر داده‌اند که قرار است دارایی‌های یک واحد وزارت اطلاعات و دو ایرانی ذکر شده از روز چهارشنبه مسدود گردد.

دانمارک روز هشتم آبان ماه، ایران را به تلاش برای انجام یک عملیات ترور در خاک این کشور برای هدف قرار دادن مسئول شاخه گروهک تروریستی «الاحوازیه» متهم کرد.

این در حالی است که بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اخبار مغرضانه منتشره درباره طرح عملیات نافرجام علیه یکی از مخالفان ایرانی در دانمارک و ادعای انتساب آن به جمهوری اسلامی را قویا تکذیب کرد.

ادعای توطئه ترور در فرانسه نیز به یازدهم تیرماه سال جاری باز می‌گردد؛ یعنی زمانیکه پلیس بلژیک اعلام کرد دو شهروند بلژیکی ایرانی‌تبار را که قصد سفر به فرانسه برای حمله به همایش منافقین در پاریس را داشتند، دستگیر کرده و در خودروی آنها یک بمب دست‌ساز حاوی ۵۰۰ گرم ماده منفجره TATP کشف کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین