کد خبر: ۵۶۷۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

سلطانی‌فر: با کمک نیروی انتظامی باشگاه پاس را احیا می‌کنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: پاس بخشی از هویت و تاریخ ورزش و مردم ایران است. با کمک نیروی انتظامی پاس را احیا می کنیم و تصور می کنم بسرعت اینکار صورت بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با پیشکسوتان پاس با اشاره به افتخارات گسترده تیم پاس گفت: امروز را فصلی نو در تاریخ باشگاه پاس بدانیم و هدف همه ما احیای مکتب اخلاقی پاس باشد. بدون تردید خیلی از بزرگان فوتبال ایران ریشه پاسی دارند و با کمک و تمایل نیروی انتظامی، پاس را احیا می کنیم و تصور می کنم بسرعت بتوانیم این تیم را احیا کنیم.

سلطانی فر تصمیمات گذشته برای انتقال تیم های تهرانی مانند پاس اشتباه دانست و اظهار داشت: هدف از تشکیل باشگاه پاس ارتباط مردم با پلیس بود و با توجه تمایل نیروی انتظامی برای احیا مجدد پاس زمان خوبی برای همه ما فراهم شده است و به جد معتقدم پاس بعنوان بخشی از هویت و تاریخ ورزش و مردم ایران است و باید احیا شود.

وزیر ورزش و جوانان از داورزنی معاون قهرمانی خواست کارگروهی با حضور مسیولان نیروی انتظامی و پیشکسوتان پاس و فدراسیون فوتبال تشکیل شود و امتیاز و شرایطی با رعایت مقررات برای ورود پاس به دسته یک ایجاد شود.

سلطانی فر گفت: من بخصوص از فرکی می خواهم برای احیای فنی این تیم به نیروی انتظامی، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال کمک کنند. جای باشگاه پاس در ورزش کشور خالی است و من برای احیا این تیم با سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی مذاکره خواهم کرد و اعتقاد دارم باشگاه پاس نه تنها در فوتبال بلکه در سایر رشته ها و حتی خانواده های نیروی انتظامی و سایر مردم و خصوصا تیم های پایه می تواند کمک کند و بسیار موثر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین