کد خبر: ۵۶۷۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۹

اطلاعیه رجا در مورد توقف قطارهای پرسرعت

درخواست ۳۰ میلیون یورویی شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای ازسرگیری فعالیت قطارهای پرسرعت با انتقادات زیادی مواجه شد که همین موضوع واکنش این شرکت را به همراه داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
بر همین اساس روابط عمومی و امور بین الملل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیرو درج برخی تحلیل ها و اخبار نادرست  در برخی رسانه ها و کانال ها و پایگاه های خبری به استحضار می رساند:

۱_ دلایل توقف سیر قطارهای پرسرعت(ترنست) در مسیرهای منتهی به مشهدالرضا(ع) و یزد به اطلاع کلیه مسوولین ذیربط رسیده است.

۲_ مسوولان ارشد محترم هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی(سهامدار) و شرکت رجا از ماه ها پیش با تشریح وضعیت و دلایل فنی و مالی، روند منجر به توقف برخی قطارها را احصاء و راه های برون رفت را نیز اعلام کرده بودند.

۳_ هم اکنون با فعالیت شرکت رجا در بخش مسافری حوزه ریلی بیش از ۵۲۰۰ کارگر بصورت مستقیم و یا تحت مدیریت راهبران فنی و اجرایی مشغول به خدمتگزاری به هموطنان عزیز هستند
۴_ شرکت رجا خود را موظف به ایجاد تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مسافرین قطارهای خود و همچنین صیانت و اطمینان از ایمنی سیر قطارها می داند و در قبال این موضوع ذره ای مماشات نخواهد کرد.

۵_آنچه در حوزه امنیت شغلی نیروی کار این شرکت حائز اهمیت است، حفظ و بکارگیری همه نیروهای خدوم شرکت و پرداخت حقوق ایشان در مواعد مقرر است. طبیعی است نمی توان با صرف هزینه های هنگفت برای در سیر نگهداشتن چند رام قطار پرسرعت، پرداخت حق الزحمه هزاران کارگر را معوق و یا حتی به مخاطره انداخت.

۶_ درخواست روشن کلیه شرکت های ریلی ازجمله رجا، عمل به دستورات موکد رییس جمهور محترم و توافقات حاصله با ریاست محترم سازمان برنامه و بودجه در خصوص تخصیص ارز پایه و پرداخت کمک زیان به شرکت های ریلی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین