کد خبر: ۵۶۷۶۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
"در این دولت با گروه‌های تند اصولگرا و اصلاح طلب نه در 92 و نه 96 اتلاف نداشته‌ایم"

واعظی: شکنجه اسماعیل بخشی صحت ندارد| حق نظام هست که از این شخص شکایت کند!| هیچکس در دولت برای ۱۴۰۰ برنامه‌ ندارد| توضیح درباره شایعه استعفای ظریف

رئیس دفتر رئیس جمهور گفت: امروز وزیر اطلاعات گزارشی از بررسی‌های خود در مورد ادعاهای اسماعیل بخشی را ارائه کرد و مشخص شد آن چه که بخشی ادعا کرده به هیچ وجه درست نبوده است، حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود. وی ادامه داد: آنچه اسماعیل بخشی اظهار کرد به هیچ وجه درست نبود و در این زمنیه کار تبلیغاتی انجام شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمود واعظی، رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، ظهر امروز(چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت‌دولت و در جمع خبرنگاران گفت: امروز فرصت مناسبی است تا برخی از نیازمندی‌ها که تا دیروز از خارج کشور وارد می‌شد را در داخل تعریف کنیم.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی درباره اسماعیل بخشی گفت: بر اساس دستور هفته گذشته رییس جمهور و هیاتی که به آنجا رفته بود و با خود بخشی صحبت کرده بود امروز وزارت اطلاعات گزارش داد که این موضوع صحت نداشته و حق برای وزارت اطلاعات و نظام هست که از این شخص شکایت شود.

رییس دفتر رییس جمهور تصریح کرد: موضع دولت حمایت از حقوق شهروندی و خود وزارت اطلاعات هم تلاش زیادی می‌کند تا در مسیر قانون مداری حرکت کنند. قرار شد این حق برای وزارت اطلاعات و نظام در نظر گرفته شود که از اسماعیل بخشی شکایت شود و قوه قضاییه نیز بررسی می‌کند. این موضوع برای رئیس جمهور خیلی مهم بود که دستور رسیدگی دادند، اما نمی‌شود که همین طور بعضی ادعایی مطرح کنند و نظام زیر سوال برود.

واعظی: شکنجه اسماعیل بخشی صحت ندارد| حق نظام هست که از این شخص شکایت شود!| هیچکس در دولت برای ۱۴۰۰ برنامه‌ ندارد| توضیح درباره شایعه استعفای ظریف

واعظی در پاسخ به سؤالی درباره طرح استانی شدن انتخابات، گفت: دولت از طرح استانی شدن انتخابات استقبال کرده است.

وی در ادامه سخنانش گفت: من یکبار بیشتر در مورد مسأله اصلاح طلبان صحبت نکردم و این بود که ما با همه گروه‌های معتدل صحبت می‌کنیم، از سال 92 روابطمان خوب بوده و در این دولت با گروه‌های تند اصولگرا و اصلاح طلب نه در 92 و نه 96 اتلاف نداشته ایم.

رئیس‌دفتر رئیس جمهور درباره شایعه استعفای ظریف گفت: آقای ظریف یکی از وزرای خارجه موفق از اول انقلاب هستند، دولت و رییس جمهور از آقای ظریف حمایت می‌کنند و شایعات مربوط به استعفای ایشان صحت ندارد.

واعظی افزود: در دولت ما هیچ کسی برای 1400 برنامه ریزی ندارد.

منبع: ایسنا و فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
3
لطفا اگه شکایت شد ورفت زندان این بار دیگه شکنجش نکنید لطفا گناه داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
0
3
يك كارگر بدبختي كه چندين ماه حقوق نگرفته و بيكار شده اينقدر گير ندين بهش گناه داره
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین