کد خبر: ۵۶۷۷۶۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱

در سینما و تئاتر چه خبر است؟

نمایش دو فیلم سینمایی در موزه سینمای ایران، معرفی داوران کانون طراحان فیلم و نیم بها شدن بلیت «مصاحبه» از جمله خبرهای سینما و تئاتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
فیلم‌های سینمایی «غریبانه»و «شوکران» از فیلم‌های دهه هفتاد در موزه سینمای ایران اکران می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی موزه سینمای ایران،سیزدهمین جلسه از ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران»پنج‌شنبه 20 دی‌ماه در موزه سینما برگزار می‌شود و دو فیلم سینمایی«غریبانه آدم برفی» به کارگردانی احمد امینی و «شوکران» ساخته بهروز افخمی از تولیدات سال‌ 1376و 1377 روی پرده می‌روند.

در این برنامه، «احمد امینی» با اعضای سینماتک موزه سینما به تماشای «غریبانه» می‌نشیند و در نشستی با حضور «علیرضا محمودی»منتقد سینما از زمانه و ساختار این فیلم سخن می‌گوید.

همچنین سیدحسن حسینی، پژوهشگر سینما و مطالعات فرهنگی نیز «شوکران» را مورد بررسی قرار می‌دهد.

برپایه این خبر،«غریبانه»ساعت 15 و«شوکران» ساعت 17 درسالن سینما فردوس موزه سینما روی پرده می‌روند.

فیلم‌های معرفی شده در ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» با تلاش فیلمخانه ملی ایران برای نخستین بار و ویژه این برنامه، اسکن و اصلاح رنگ شده‌اند، از این رو اعضای سینماتک موزه سینما نسخه‌های باکیفیت بالا و کم نظیری از فیلم‌‎های چهار دهه اخیر سینمای ایران را خواهند دید.

معرفی داوری کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران

کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما در راستای همکاری با نخستین دوره جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران سه کارشناس امور تبلیغات و اطلاع رسانی در عرصه سینما که از اعضای کانون طراحان و مدیران تبلیغات خانه سینما نیز هستند را به عنوان داور معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران، کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران خانه سینما به عنوان تنها کانون تخصصی در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی سینما، سه عضو فعال خود بابک یادگاریان، حمید نجفی راد و مسعود رفیع زاده را به عنوان  داور به دبیرخانه جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران معرفی کردند.

براساس این گزارش سه داور معرفی شده قرار است فیلم‌های کوتاه تبلیغاتی رسیده به این جشنواره را مورد ارزیابی قرار دهند.

همچنین بنا شده یک کارگاه تخصصی با عنوان «جایگاه تبلیغات در سینمای ایران» با مدیریت میثم میرزایی دبیر کانون طراحان و مدیران تبلیغات سینمای ایران، در ایام برگزاری جشنواره فیلم تبلیغاتی تهران برپا شود.

          بلیت "مصاحبه " برای دانشجویان نیم بها شد          

بلیت نمایش "مصاحبه" به کارگردانی محمد رضا فهمیزی برای دانشجویان به صورت نیم بها ارایه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی نمایش "مصاحبه"، بلیت این اثر  که هر شب ساعت 19:30 در تالار ناصر خسرو به روی صحنه می‌رود،برای دانشجویان نیم بها ست و دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی به تماشای این اثر بنشینند.

بلیت این اثر نمایشی که از 16 دی ماه در تالار ناصرخسرو به روی صحنه رفته تا پایان اجرای خود برای دانشجویان تمام رشته ها ی تحصیلی به صورت نیم بها ارائه می‌شود.

 بازیگران این نمایش عباس ستارزاده ،اشکان نجاتی ، پرواز نجفیان مقدم هستند و سایر عوامل این نمایش عبارتند از مترجم:سید مصطفی رضینی،مشاور کارگردان: فرحناز اصغری سرابی،دستیارکارگردان:پروانه شامخی،طراح پوستر و بروشور:ماهناز رجبی، مشاور رسانه ای: اکرم محمدی ،افشین فکوری مجری طرح و تبلیغات طراح گریم زهرا عادلخانی و جریان گریم فاطمه قدرتی و محمد طاها میرزایی.

این نمایش روایت خبرنگار جوانی است که برای مصاحبه با  یکی از بزرگان ادبیات دنیا که سال‌ها پیش برنده جایزه نوبل شده می رود اما به مرور متوجه می شود که ...

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین