کد خبر: ۵۶۷۷۸۴
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۱

هشدار سرمربی ژاپن به شاگردانش

سرمربی تیم ملی ژاپن به بازیکنانش هشدار داد باید برای موفقیت در جام ملت‌ها بهتر بازی کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
 تیم ملی فوتبال ژاپن در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا به زحمت با نتیجه ۳ بر ۲ ترکمنستان را شکست داد. هاجیمه موریاسو، سرمربی ژاپن بعد از این دیدار در نشست خبری خود گفت:‌ پیش‌بینی می‌کردیم چون اولین بازی خودمان را در جام ملت‌ها برگزار می‌کنیم، بازی سختی داشته باشیم. مهم‌ترین نکته بازی این بود که توانستیم برنده باشیم و ۳ امتیاز مسابقه را به هوادارانی که به ورزشگاه آمده بودند و هم‌چنین تمام مردم کشورمان تقدیم کنیم. ما خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم و وقتی از حریف عقب افتادیم خیلی سخت بود که بتوانیم بار دیگر به روند بازی برگردیم.  

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: باید برای موفقیت در جام ملت‌ها سطح بازی خودمان را بالا ببریم. البته گرمای هوا زیاد بود و روی بازی ما تاثیر داشت. ما تیمی هستیم که بیش‌تر بازیکنان‌مان مدت کمی است در کنار هم بازی می‌کنند و نیاز به زمان دارند و مطمئن هستم که در آینده شرایط ما بهتر از قبل خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الیوم،هم‌چنین یازگولی، سرمربی ترکمنستان بعد از شکست در این دیدار گفت:‌ می‌توانستیم برنده بازی شویم. با تیم قدرتمندی بازی داشتیم و اگر شانس با ما یار بود برنده می‌شدیم. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم ولی در نیمه دوم خسته شدیم و تمرکز خودمان را نیز از دست دادیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین