کد خبر: ۵۶۷۹۲۴
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

اتهام آزار جنسی اشلی جاد علیه هاروی واینستین رد شد

اشلی جاد از جمله بازیگران هالیوود است که هاروی واینستاین را به آزار و تعرض جنسی متهم کرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
دادخواست اشلی جاد، بازیگر سینما علیه هاروی واینستین، غول تهیه کنندگی سینمای هالیوود از سوی دادگاه فدرال لس‌آنجلس رد شده است.

قاضی این دادگاه گفته که اتهامات خانم جاد مبنی بر تعرض جنسی مشمول قانونی نیست که طبق آن شکایت او مطرح شده است.

اما قاضی درعین حال گفته که ادامه رسیدگی به شکایت خانم جاد در مورد افترا و این ادعا که هاروی واینستین به موقعیت شغلی او آسیب رسانده، امکانپذیر است.

اتهام آزار جنسی اشلی جاد علیه هاروی واینستین رد شد

آقای واینستین تمامی اتهامات مطرح شده در مورد آزار و سوءاستفاده جنسی را رد کرده است.

اشلی جاد پس از آن که دادخواستش در پی تغییر در قوانین ایالت کالیفرنیا در ماه سپتامبر گذشته رد شد، بار دیگرعلیه هاروی واینستین به اتهام آزار جنسی دادخواستی ارائه داد.

خانم جاد مدعی شده که چون به خواسته های آقای واینستین تن نداده بود، او در مقابل موقعیت شغلی‌اش را خدشه دار کرد.

وکیل آقای واینستین از تصمیم قاضی دادگاه فدرال لس آنجلس استقبال کرده و گفته: "ما از همان اول اعلام کردیم که چنین ادعایی درست نیست و خوشحال هستیم که دادگاه چنین تصمیمی گرفته. ما در نهایت برادعاهای باقی مانده هم غلبه خواهیم کرد."

در سال ۲۰۱۷، پیتر جکسون، کارگردان فیلم "ارباب حلقه‌ها"، گفته بود که اشلی جاد را برای نقشی در این فیلم که در سال ۲۰۰۲ ساخته شد، در نظر گرفته بود، اما بعدا دریافت که خانم جاد در پی گفتگو با کمپانی هاروی اینستین در "فهرست سیاه" قرار گرفته است.

آقای جکسون همچنین گفته بود که آقای واینستین به او هشدار داد که کارکردن با اشلی جاد مثل یک "کابوس " است.

اما آقای واینستین بعدا اعلام کرد که هیچ نقشی در انتخاب بازیگران فیلم "ارباب حلقه‌ها" نداشته و هر گونه تاثیری بر موقعیت شغلی اشلی جاد را رد کرد.

خانم جاد یکی از چندین بازیگر سینمای هالیوود بود که هاروی واینستاین را به آزار جنسی متهم کرده بود. هنوز چندین مورد دیگر پرونده آزار جنسی از جمله تجاوز علیه آقای واینستاین در جریان است.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین