کد خبر: ۵۶۷۹۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷
مدیرعامل صندوق بازنشستگی خبر داد

یکی از بستگان درجه اول همه شهدای سانچی استخدام می‌شوند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: یکی از بستگان درجه اول شهدای سانچی در شرکت ملی نفتکش یا دیگر سازمان‌ها استخدام می‌شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در نخستین سالگرد شهدای سانچی اظهار اظهار کرد: یک نفر از بستگان درجه اول هر کدام از شهدای حادثه سانچی اعم از فرزندان و همسران آن‌ها در شرکت ملی نفتکش یا دیگر سازمان‌ها استخدام می‌شوند.

وی افزود: این مساله شامل فرزندان بالغ شهدا بوده و حتی فرزندانی که به سن بلوغ نرسیده‌اند، پس از رسیدن به این سن در صورتی که تمایل داشته باشند و صلاح بدانند در سیستم شرکت ملی نفتکش جذب خواهند شد.

وی، اولویت به کارگیری فرزندان و همسران شهدای حادثه سانچی را در شرکت ملی نفتکش ایران عنوان کرد و گفت: این‌ها جایگزین پدران و همسران خود خواهند شد.

تقی زاده ادامه داد: در دیگر سازمان‌ها نیز تلاش شده که در این چارچوب پوشش خاصی شامل حال خانواده‌های شهدای سانچی شود، اما ترجیح آن‌ها بر شرکت ملی نفتکش ایران است.

وی افزود: در این چارچوب کسانی که مستندات لازم و مجوز‌های مورد نیاز را تکمیل و کار انحصار وراثت را انجام داده باشند، در اولویت خواهند بود.

تقی زاده گفت: در این رابطه تیمی مشخص شده که خدمات ویژه را به خانواده‌های شهدا ارائه خواهد کرد.

وی از تامین اعتبارات لازم برای پرداخت مستمری به خانواده‌های شهدای سانچی خبر داد و گفت: این اعتبارات در اختیار شرکت ملی نفتکش است.

تقی زاده گفت: صندوق بازنشستگی به عنوان خادم شهدا خود را در کنار خانواده‌های آنان می‌بیند و با همکاری تیم ویژه‌ای که در این چارچوب تشکیل شده شرکت ملی نفتکش مسایل و مشکلات را برطرف خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهدای سانچی، شهدای راه خدمت و افسران اقتصاد مقاومتی بودند که در زمان تحریم این موضوع جایگاه خود را نشان داد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود با کمک افرادی که مباحث تکمیلی را انجام دهند مستمری خانواده‌های شهدا در سریعترین زمان ممکن پرداخت شود.

وی با بیان تسلیت به خانواده‌های شهدا یادآوری کرد: از نخستین ساعت‌های وقوع حادثه، رئیس جمهوری دستور ویژه‌ای صادر و وزیر وقت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهوری پیگیری مساله را انجام داد.

تقی زاده، با اشاره به تشکیل کارگروه ویژه در این ارتباط، نقش دولت را در هماهنگی و همکاری‌ها خاص خواند و گفت: سعی بر این بود که شرکت ملی نفتکش رسالت خود را در بخش‌های مختلف انجام دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین