کد خبر: ۵۶۷۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰

جدیدترین حرف‌های قالیباف درباره ۴ درصدی‌ها

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ضد انقلاب و ایادی داخلی آنها با ایجاد و پخش شایعات مختلف فروپاشی ذهنی مردم نسبت به باورهای انقلاب و نظام را دنبال می کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد باقر قالیباف پنجشنبه شب در همایش کارنامه چهل سالگی انقلاب در مشهد افزود: تا از انقلاب، آرمانها و ارزش های خود دست برنداریم دشمنی آنها ادامه دارد لذا وظیفه ما کارآمد نشان دادن نظام در اداره جامعه است.

وی با بیان اینکه اگر در اداره جامعه الگویی برای ارائه به کشورهای اسلامی و غیر اسلامی نداشته باشیم هیچ کاری نکرده ایم اظهار داشت: سطح میانی مدیریت کشور نیازمند توجه و دچار ناکارآمدی است و مشکلاتی که اکنون در کشور وجود دارد به خاطر ضعف مدیریت و عدم باور به توان داخلی است.

وی گفت: با ظرفیت های بسیاری که در کشور وجود دارد و با تکیه بر مدیریت جهادی می توان بر مشکلات غلبه کرد و نباید از تهدیدهای دشمن نگران بود.

قالیباف با اشاره به بودجه سال آینده افزود: بیش از ۹۴ درصد بودجه هزینه های دولت است و خزانه های مختلف در کنار خزانه اصلی کشور ایجاد شده که مبالغ مختلفی به آنها واریز می شود اینها به صورت حیاط خلوت عمل می کند و زمینه ساز فساد می شود.

وی ادامه داد: می توان با کوچک کردن ساختار دولت بسیاری از کارهای را به مردم واگذار کرد اما یک اقلیت چهار درصدی که در همه جا حضور دارند نمی گذارند کارها به پیش برود.

وی اظهار داشت: مسئولان امنیتی مانع اجرای کارها نیستند بلکه چهاردرصدی ها مانع هستند.

قالیباف گفت: ۴۰۳ میلیون حساب سپرده بانکی در کشور سالانه بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سود می گیرند که ۸۰ درصد این مبلغ برای ۲ درصد از تعداد سپرده هاست که مالیات هم نمی دهند.

وی با اشاره به دومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی افزود: همه افراد نقاط قوت و ضعف دارند انتقاداتی که به مرحوم هاشمی داشتیم مربوط به دولت دوم او و از سال ۷۰ به بعد است که تفکراتی رایج گردید که از مبانی انقلاب کم کم فاصله گرفته شد.

وی اظهار داشت: اساس انقلاب مردم مداری است، کسی که مسئول است نمی تواند در نقش اپوزیسیون حرف بزند و باید از مسئولان مطالبه گری کنیم.

همایش کارنامه چهل سالگی انقلاب در سالن اجتماعات روزنامه قدس و با حضور جمعی از جوانان در مشهد برگزار شد.

منبع: ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین