کد خبر: ۵۶۸۳۲۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹
در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه تاکید شد

سران قوا: بانک مرکزی با بهره‌‌گیری از تمام ابزارها، حقوق سپرده‌گذاران موسسات اعتباری را تضمین کند

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه روز شنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور و با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و دیگر اعضای شورای عالی تشکیل جلسه داد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این جلسه بررسی طرح اصلاح نظام بانکی ادامه یافت و چند بند دیگر از پیشنهاد بانک مرکزی در این زمینه بررسی شد.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ به موجب این طرح، بانک مرکزی موظف است با بهره‌گیری از تمامی ابزارهای نظارتی، حقوق سپرده‌گذاران در مؤسسات اعتباری را تضمین کند.

همچنین مبارزه جدی، جامع و ریشه‌ای با موارد فساد اقتصادی مورد تأکید قرار گرفت و از دبیرخانه شورای عالی خواسته شد، با استفاده از تجارب گذشته، سازوکار مناسب در این زمینه را برای طرح در جلسات آتی ارایه نماید.

سران سه قوه : بانک مرکزی با بهره‌ گیری از تمام ابزارها، حقوق سپرده‌گذاران موسسات اعتباری را تضمین کند

همچنین موضوع حفظ و تقویت فضای تلاش و سازندگی و امید به آینده که تخریب آن در دستور کار بدخواهان کشور قرار گرفته است، مورد تأکید قرار گرفت و از همه رسانه‌های کشور دعوت شد تا این توطئه‌ بدخواهان را برای مردم تبیین نموده ونسبت به انعکاس واقعیات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مقابله با جنگ روانی دشمنان اهتمام نمایند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۲
0
0
اصولا چه لزومی دارد که چنین موسساتی که فعالیت اقتصادی درستی هم ندارند و حداکثر کار اقتصادی آنها خرید و فروش سکه و ارز است تاسیس بشوند که بانک مرکزی مجبور به تضمین سپرده سرمایه گذاران آنها باشد؟ مردم وقتی پول خود را به این موسسات می دهند که آنها سود بیشتری از بانک ها پرداخت می کنند پس همینجا یعنی به تورم و رشد نقدینگی در جامعه شتاب می دهند و به همین دلیل واضح نباید اصولا تاسیس شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
مدیران این موسسات مالی کیا هستند که اجازه انتشار اسامی آنها را ندارید؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین