کد خبر: ۵۶۸۴۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۵

وزیر علوم شرط اعزام دانشجو بورسیه در سال 98 را اعلام کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در صورت اعلام نیاز دانشگاه ها برای اعزام افراد حائز شرایط بورسیه و تایید این وزارتخانه مبنی براینکه امکان تربیت دانشجو در داخل وجود ندارد، اعزام در سال 98 انجام می شود.
آفتاب‌‌نیوز :
«منصور غلامی» در گفت و گو با ایرنا افزود: وزارت علوم در حال حاضر 150 دانشجوی بورسیه در خارج از کشور دارد. این وزارتخانه سال گذشته هیچ بورسیه ای را به خارج از کشور اعزام نکرد و امسال هم برنامه ای برای بورسیه نداریم.

وی با بیان این که اعزام ها صرفاً در قالب رشته های خاص انجام می شود، در مورد تعیین تکلیف اعزام بورسیه برای سال آینده، گفت: در صورتی که دانشگاه ها برای اعزام تقاضایی داشته باشند و اگر وزارت علوم تایید کند که امکان تربیت دانشجویان در داخل کشور وجود ندارد، اعزام بورسیه انجام می شود.

وزیر علوم به اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه اشاره کرد و اظهارداشت: اعزام دانشجویان دکتری به فرصت های مطالعاتی 6 تا 9 ماهه بسیار موثر است و جای خالی تجربیات بورس را پر می کند.

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزیر علوم در تازه ترین نشست خبری اعلام کرد که اعزام بورسیه ها به خارج از کشور صفر شده است. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
بورسیه به روسبه شیرین کاری به پوتین است .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین