کد خبر: ۵۶۸۴۳۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
واشنگتن قرار است ماه آینده میلادی نشستی درباره ایران در ورشو برگزار کند

در اعتراض به کنفرانس ضد ایرانی| کاردار لهستان به وزارت امور خارجه فراخوانده شد

در اعتراض به کنفرانس ضد ایرانی به اصطلاح صلح و امنیت در خاورمیانه با میزبانی مشترک آمریکا و لهستان که قرار است در ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه در ورشو برگزار شود، روز شنبه ۲۲ دی ویچخ اونلت، کاردار لهستان به وزارت امور خارجه فراخوانده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
در این دیدار رئیس اداره اول شرق اروپای وزارت امور خارجه مراتب اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران نسبت به اقدام طرف لهستانی در همراهی با آمریکا برای برگزاری این کنفرانس را اعلام داشت و گفت: این یک حرکت خصمانه از سوی آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران است و انتظار می‌رود لهستان از همراهی با آمریکا در برگزاری این کنفرانس خودداری نماید.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ کاردار لهستان در این دیدار با ارائه توضیحاتی در خصوص کنفرانس مذکور،  بر ضدایرانی نبودن آن و بیان این که مواضع لهستان با اظهارات اخیر مقامات آمریکایی متفاوت است، تاکید کرد.

در اعتراض به کنفرانس ضد ایرانی| کاردار لهستان به وزارت امور خارجه فراخوانده شد

رییس اداره  اول شرق اروپای وزارت امور خارجه کشورمان با ناکافی دانستن این توضیحات و تاکید بر ضرورت اقدام جبرانی فوری دولت لهستان تاکید کرد: در غیر این صورت جمهوری اسلامی ناچار به اتخاذ اقدامات متقابل است. 

کاردار لهستان با اشاره به روابط تاریخی دو کشور اظهار داشت که پیام دولت جمهوری اسلامی ایران را به مقامات ذی‌ربط لهستان منعکس خواهد کرد.

شبکه فاکس نیوز روز جمعه به نقل از مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گزارش داد: واشنگتن ماه آینده میلادی (فوریه) نشستی با شرکت سران کشورها درباره ایران برگزار می کند.

پمپئو با اعلام این که این نشست 13 و 14 فوریه (24 و 25 بهمن) در لهستان برگزار می شود، گفت: ما دهها کشور را از سراسر دنیا گرد هم می آوریم. این کشورها بر ثبات در خاورمیانه و صلح و آزادی و امنیت در این منطقه تمرکز خواهند کرد و یکی از عناصر مهم آن، این است که اطمینان حاصل کنیم که ایران نفوذ بی ثبات کننده ای ندارد. 

وزیر خارجه آمریکا اظهار داشت: کشورهایی از آسیا، آفریقا، نیمکره غربی، اروپا و خاورمیانه در این نشست حضور می یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
1
بدون مخاصمه زندگی بهتر وپرباتر وآبرومندانه تری خواهیم داشت
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
این اقدام کافی نیست.
میلاد
|
-
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
لانه شیطان برای دسیسه همیشه در حال دسیسه است این اولین بار نیست خداوند خودش به فکر یاران خود است و ما هم باید همیشه هوشیار باشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
0
0
اگر به فکر تغییرات اساسی واصلاحات خدا پسندانه ومردمی نباشیم از این بدتر ...خواهد آمد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین