کد خبر: ۵۶۸۴۵۴
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶

محسن هاشمی: اخذ عوارض از تونل‌های شهری تهران شایعه است

رئیس شورای شهر تهران گفت: هیچگونه لایحه‌ای از سوی شهردار تهران به شورای شهر تهران مبنی بر اخذ عوارض از تونل‌های شهری تهران وجود ندارد و این موضوع شایعه است.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد هاشمی در آغاز صدوسیزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: در ‌آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و امروز 22 دی ماه سالگرد تشکیل شورای انقلاب اسلامی است و این شورا نخستین شورای تامینی و مادر تمام شوراهای کشور است.

وی گفت: صورت جلسات شورای انقلاب با قلم دکتر شیبانی تدوین می‌شد که عضو پیشکسوت شورای شهر تهران نیز بود.

رئیس شورای شهر تهران، افزود: این اسناد ارزشمند در کتابخانه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی قرار داشت که در دهه فجر امسال تحویل سازمان اسناد ملی داده می‌شود و از شیبانی نیز تجلیل به عمل می‌آید.

وی درباره اخذ عوارض از تونل‌های شهری تهران نیز گفت: آنطور که بررسی کردم خبری به عنوان شنیده و یا شایعه در رسانه‌ها منعکس شد که واکنش به این خبر زیاد بود و لایحه پیش‌نویسی در مطبوعات در این خصوص منتشر شده بود که فرایند کارشناسی آن را هنوز طی نکرده‌ایم و به عنوان پیشنهاد مطرح بوده است ولی به صورتی در جامعه مطرح شد که انگار تصویب شده است؛ اینگونه موارد باید با امضای شهردار به شورای شهر ارسال و مورد بحث قرار گیرد.

هاشمی افزود: این موضوع درباره تخریب مورد استفاده قرار گرفت و از همه دست‌اندرکاران فعالیت‌های شهری در فضای مطبوعاتی و مجازی می‌خواهم با دقت بیشتری اقدام کنند که شاهد تشویش اذهان عمومی نباشیم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: دومین سالگرد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برگزار شد و از تحلیل‌کنندگان و نقدکنندگانی که حضور داشتند تشکر می‌کنم.

وی افزود: برخی‌ها عنوان می‌کنند می‌خواهید هاشمی را مقدس جلوه دهید بلکه اینطور نیست هدف از تجلیل تبلیغ نیست.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین