کد خبر: ۵۶۸۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۵

پیروزی بارسلونا در شب دبل سوارس/مسی برترین گلزن تاریخ لالیگا شد

بارسلونا با درخشش مهاجم اروگوئه ای اش به راحتی ایبار را شکست داد و فاصله اش را با اتلتیکومادرید حفظ کرد. همچنین مهاجم بارسلونا با گلزنی برابر ایبار رکورد بهترین گلزن تاریخ لالیگا را به نام خود ثبت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بارسلونا یکشنبه شب در هفته نوزدهم لالیگا به مصاف ایبار رفت و با سه گل پیروز شد.

آبی اناری ها خیلی زود به گل رسیدند و لوییس سوارس در دقیقه ۱۹ دروازه تیم مهمان را باز کرد. نیمه اول با پیروزی یک بر صفر تیم کاتالانی به پایان رسید.

در شروع ۴۵ دقیقه دوم باز هم بارسلونا به گل رسید و لیونل مسی برای دومین بار دروازه ایبار را باز کرد. ستاره آرژانتینی با این گل بهترین گلزن تاریخ لالیگا لقب گرفت. در ادامه سوارس گل دیگری به ثمر رساند تا آبی اناری ها به راحتی سه امتیاز بازی را کسب کنند.

بارسلونا با ۵۳ امتیاز صدرنشین لالیگا است.

مسی برترین گلزن تاریخ لالیگا شد

مهاجم بارسلونا با گلزنی برابر ایبار رکورد بهترین گلزن تاریخ لالیگا را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش موندو دپورتیوو، لوییس سوارس در این بازی دبل کرد اما تک گل لیونل مسی ارزشمند بود. مهاجم آرژانتینی در حالی گل دوم تیمش را در دقیقه ۵۳ به ثمر رساند که رکورد برترین گلزن تاریخ لالیگا را به نام خود ثبت کرد.

مهاجم بارسلونا چهارصدمین گلش را با پیراهن این تیم در لالیگا به ثمر رساند. مسی برای اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای تیم کاتالانی گلزنی کرده بود.

ستاره آرژانتینی در این ۱۴ سال بیش از همه دروازه سویا را باز کرد. او ۲۵ بار برابر این تیم گلزنی کرد. پس از سویا تیم های اتلتیکومادرید با ۲۳ و والنسیا با ۲۲ گل قرار دارند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین