کد خبر: ۵۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶

کوپر: بهترین گزینه را برای رسیدن به نتیجه انتخاب کردم / سرمربی ترکمنستان: هیچ حرفی ندارم!

سرمربی تیم ملی فوتبال ازبکستان از پیروزی پرگل تیمش برابر ترکمنستان ابراز رضایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال ازبکستان یکشنبه شب با کسب پیروزی 4 بر صفر برابر ترکمنستان در صدر جدول رده‌بندی گروه F جام ملت‌های آسیا 2019 قرار گرفت.

هکتور کوپر، سرمربی آرژانتینی تیم ملی فوتبال ازبکستان در نشست خبری پس از بازی برابر ترکمنستان گفت: از نتیجه به دست‌آمده به ویژه عملکرد بازیکنانم در نیمه اول خیلی خوشحالم. هدف‌مان پیروزی و صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا بود و شاگردانم در بازی امشب بسیار خوب کار کردند.

کوپر درباره سبک دفاعی تیم ملی فوتبال مصر در زمان مربیگری او و بازی تهاجمی ازبکستان با به ثمر رساندن‌ گل‌های زیاد خاطرنشان کرد: هر مربی سبک خاص خود را دارد و در ازبکستان بهترین گزینه را برای رسیدن به نتیجه انتخاب کردم. در بازی قبلی با عمان نیز می‌خواستیم سراسر هجومی باشیم، اما رسیدن به آن کمی سخت بود. به‌هرحال فوتبال در همه جا یکسان است و تغییر سبک‌ها به خاطر محیط نیست. من همیشه شاگردانم را به پیروزی ترغیب می‌کنم و در بازی‌های خوب و جالب به اهداف استراتژیک فکر نمی‌کنم.

یازگولی هوجاگلدیف، سرمربی تیم ملی فوتبال ترکمنستان نیز در این نشست خبری درباره شکست سنگین تیمش اظهار داشت: هیچ توضیحی برای این شکست ندارم، اما در مورد اینکه می‌گویند بیشتر بازیکنان‌مان از یک باشگاه هستند باید اعلام کنم تیم ملی ترکمنستان باشگاه نیست.

وی در واکنش به این پرسش که آیا ترکمنستان با وجود دو شکست متوالی برابر ژاپن و عمان شانس صعود به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا را خواهد داشت، گفت: بله، این شانس وجود دارد.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین