کد خبر: ۵۶۸۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

دریافت عوارض از تردد در تونل‌ها دروغ است

در پی شایعه پولی شدن استفاده از تونل‌های شهری، علی پیرحسینلو، مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
در پی شایعه پولی شدن استفاده از تونل‌های شهری، علی پیرحسینلو، مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری تهران توضیحاتی ارائه کرد.

پیرحسینلو تأکید کرد: علی‌رغم توضیحات شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و تأکیدات مقامات دیگر مبنی‌براینکه قرار نیست عوارضی از معابر و تونل‌ها اخذ شود؛ اما هنوز ارقامی همچون اخذ سه‌هزارتومان یا 6هزارتومان در رسانه‌ها مطرح می‌شود.

او افزود: لازم است که در مورد این موضوع توضیحاتی ارائه شود، چراکه در ماده ۱۵۸ برنامه دوم توسعه شهرداری که در زمان آقای قالیباف مصوب شده است در مورد اخذ عوارض از معابر تأکید شده است و حتی بنا بود که شهرداری لایحه‌ای برای اخذ عوارض در سال ۹۳ بدهد که در آن دوره مسکوت باقی ماند.

پیرحسینلو افزود: در دوره مدیریت آقایان نجفی و افشانی بر شهر تهران مکارم حسینی، معاون مالی لایحه‌ای را در این خصوص تهیه کرد و برای نظرخواهی آن را به معاونت حمل‌ونقل داد؛ اما بااینکه این بحث چند سال بود مطرح‌شده؛ اما اعلام کردیم که برنامه‌ای برای اجرای آن نداریم.

مشاور فرهنگی معاونت حمل‌ونقل  ترافیکی شهرداری تهران بابیان این‌که خبر دریافت عوارض تونلی برای سال ۹۸ از اساس دروغ است، خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ای داشتیم حتماً خودمان زودتر آن را اعلام می‌کردیم، نه این‌که یک رسانه با انتشار دروغ اخبار نسبت به فضاسازی اقدام کند.

او با اشاره به این‌که دریافت اخذ عوارض در اولویت شهرداری تهران نیست، دراین‌باره، گفت: شهردار تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و معاون شهردار همه توضیحات لازم را در این خصوص داده‌اند و انتشار اخبار این‌چنینی فضاسازی است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین