کد خبر: ۵۶۸۸۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸

تعطیلی مدارس برخی شهرهای آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری

با توجه به برودت شدید هوا و یخبندان ناشی از بارش برف، مدارس برخی از مناطق استان آذربایجان غربی سه شنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح تعطیل می‌باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
با توجه به برودت شدید هوا و یخبندان ناشی از بارش برف، مدارس برخی از مناطق استان آذربایجان غربی سه شنبه ۲۵ دی ماه در نوبت صبح به شرح زیر تعطیل می‌باشد:

تکاب:مدارس ابتدایی شهری و تمامی مدارس روستایی تعطیل

شاهین دژ: تمامی مقاطع تحصیلی دهستان صفاخانه تعطیل و شروع مدارس ابتدایی شهر و روستا با یک ساعت تاخیر

کشاورز: شروع بکار تمامی مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر

مدارس ۳ شهرستان چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

همچنین مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به بارش برف و باران اطلاعیه آموزش و پرورش مبنی بر شروع فعالیت مدارس استان صادر شد‌.

هاشم حاجتی اظهار داشت: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با فرمانداران‌ شهرستان‌ها به عنوان رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان فعالیت مدارس در روز سه‌شنبه 25 دی ماه 97 اعلام شد‌.

وی افزود:با توجه به بارش سنگین برف و باران و رانش زمین کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر  در شهرستان‌های کوهرنگ، بن و اردل تعطیل می‌باشد‌.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در شهرستان فارسان بخش بابا‌حیدر تمام دوره‌های تحصیلی‌ تعطیل و در بخش مرکزی و جونقان‌ فعالیت تمام مدارس با یک ساعت تاخیر و 9 صبح آغاز می‌شود‌.

حاجتی خاطرنشان کرد: فعالیت‌ مدارس شهرستان‌ سامان، بروجن و کیار‌ در کلیه مقاطع تحصیلی با یک ساعت تاخیر و ساعت 9 صبح نیز آغاز می‌شود‌.

وی گفت: در شهرستان شهرکرد نواحی یک و دو مراکز پیش‌دبستانی‌ و ابتدایی با یک ساعت تاخیر اما‌ در اداره آموزش و پرورش منطقه لاران مدارس‌ مرغملک و سودجان تعطیل و سایر دوره‌ها‌ در دیگر نقاط این منطقه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع می‌‌کنند‌.

حاجتی تصریح کرد: فعالیت آموزشی مدارس لردگان و عشایر در دوره ابتدایی  فقط در نوبت صبح با یک ساعت تاخیر شروع می‌شود‌.

منبع: میزان و تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین