کد خبر: ۵۶۸۹۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹

اعلام جزییات پیش فروش بلیت‌های جشنواره‌ی فیلم فجر

پیش فروش بلیت‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 دی ماه از طریق سایت Fajr.cinematicket.org آغاز و تا ساعت 22 روز دوشنبه اول بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
عزت‌الله علیزاده با اعلام این خبر گفت: علاقه‌مندان به حضور در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر می‌توانند در تاریخ اعلام شده نسبت به خرید بلیت فیلم‌های جشنواره در سانس‌ها و سینماهای مورد علاقه خود اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر،  معاون اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر ادامه داد: همچنین نمایندگان سازمان ها و نهادها متقاضی می‌توانند در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 3 و 4 بهمن ماه با ارائه نامه کتبی از نهادها و سازمان‌های متبوع به صورت حضوری، به محل پیش فروش واقع در پردیس سینمای ملت مراجعه کرده و بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

مدیر اجرایی جشنواره یادآور شد:‌ هر فرد با کدملی خود می‌تواند 2 انتخاب و در مجموع حداکثر 4 سری بلیت تهیه کند.

علیزاده با بیان اینکه فیلم‌ها به سه گروه سینمای ایران 1، سینمای ایران2 و سینمای ایران 3 تقسیم شده‌اند (لیست گروه بندی) تاکید کرد: در هر کدام از تقسیمات فوق الذکر، آثار مستند، کوتاه و پویانمایی نیز وجود دارد. به منظور احترام به مخاطبان، چنانچه هر کدام از آثار سینمایی در موعد مقرر آماده نشود، آثار رزرو، جایگزین خواهد شد.

او در پایان افزود: متقاضیان می‌توانند به دو طریق حضوری و ارسال با پیک (در محدوده تهران بزرگ) بلیت‌های خود را دریافت کنند.

علیزاده درباره تحویل بلیت‌ها نیز گفت: افرادی که از طریق سایت، بلیت خریداری کرده‌اند می‌توانند در روزهای جمعه و شنبه (5 و 6 بهمن ماه) با حضور در پردیس سینمایی ملت، بلیت‌­های خود را دریافت کنند.

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ 10 تا 22 بهمن ماه 1397 به دبیری ابراهیم داروغه‌­زاده برگزار خواهد شد.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین