کد خبر: ۵۶۹۰۹۸
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

هدیه بزرگی که حسین محب‌اهری به ما داد

سعید اسدی مدیر تئاترشهر در پیامی درگذشت حسین محب‌اهری بازیگر پیشکسوت تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت و از هدیه بزرگی گفت که محب‌اهری با رفتنش به ما داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سعید اسدی در پیامی برای تسلیت درگذشت حسین محب‌اهری نوشت: « آنکه هر روز، در هر سلامی، به هر رهگذری لبخند هدیه می‌داد امروز با رفتنش هدیه‌ای بزرگتر داد: زندگی فرصت کوتاه کوشیدن برای نیکو جاودان شدن در خاطره‌ انسانهاست. او در مبارزه‌ای حماسی تنها مرگ را به تأخیر نمی‌انداخت بلکه زندگی شرافتمندانه را در بستر دردی که پشت لبخندش پنهان می‌کرد به یاد همه‌ ما می‌آورد.

تئاترشهر سالیان بسیار خانه‌ حسین محب‌اهری بوده و عرصه‌ای که او با هنرش بارها در آن درخشیده است. اکنون که خبر غم انگیز رفتن او رسید جز تسلی دادن به جامعه‌ای که فقدان دردناک او را تجربه می‌کند و نگاه داشت خاطره‌ نیکو و درخشان حضور با عزت و هنرمندانه او بر صحنه‌های نمایش از ما کاری ساخته نیست.

مجموعه تئاتر شهر سوگوار درگذشت این هنرمند شریف و همیشه دوست داشتنی است و به خانواده گرامی و هنرمندان تئاتر ایران تسلیت می گوید. سعید اسدی»

حسین محب اهری متولد ۲۹ مهرماه سال ۱۳۳۰ بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری سرطان، بامداد روز چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه  در سن ۶۷ سالگی چشم از جهان فروبست. وی از بازیگران باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون بود که فعالیتی مستمر در این حوزه‌ها داشت و حتی با وجود بیماری، بر صحنه تئاتر به ایفای نقش می‌پرداخت.

آخرین حضور این هنرمند فقید روی صحنه تئاتر در اجرای نمایش «خسیس» به کارگردانی مریم کاظمی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر بود. 
خبرآنلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین