کد خبر: ۵۶۹۲۳۷
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۰

چرا ایران مقابل عراق خوب بازی نکرد؟

پیشکسوت تیم ملی معتقد است امکانات این تیم باید با یمن و عراق مقایسه شود نه تیم‌هایی مانند عربستان و ژاپن.
آفتاب‌‌نیوز :
منصور رشیدی بازیکن سابق تیم ملی در گفت‌وگو با ایسنا درباره دیدار ایران و عراق و صدرنشینی ایران در گروهش اظهار کرد: با توجه به تغییرات زیاد در ترکیب تیم ملی بازی خوبی را شاهد نبودیم و به نظر من هدف کی‌روش استراحت دادن به بازیکنان اصلی بود.

وی ادامه داد: او نمی‌خواست به بازیکنانی چون پورعلی‌گنجی، طارمی و ترابی فشار بیاورد. البته در نیمه دوم تیم کمی هجومی‌تر شد اما به هر حال بازی نشان می‌داد که ما خیلی به دنبال کسب سه امتیاز نبودیم. تیم ملی در خط دفاعی عملکرد خوبی داشت و نسبت به دو دیدار قبلی مقابل یمن و ویتنام هماهنگی بیشتری را در این خط شاهد بودیم.

رشیدی درباره نخستین بازی جهانبخش در این جام گفت: واقعیت این است که او هنوز به آمادگی کامل نرسیده است اما بازی دادن به او در این دیدار به جهانبخش کمک می‌کند تا برای بازی‌های بعدی در مراحل بالاتر آماده‌تر شود. او زحمت زیادی کشیده تا به این مسابقات دعوت شود و حالا باید تلاش بیشتری کند تا بتواند برای تیم ملی مثمرثمر باشد.

ملی‌پوش سابق ایران اضافه کرد: این ناآمادگی جهانبخش با ناهماهنگی خط هافبک باعث شد تا مهاجمان ما خوب تغذیه نشوند و نتوانیم همانند دو بازی گذشته موقعیت‌های زیادی را روی دروازه عراق ایجاد کنیم.

او در پایان درباره حریف بعدی ایران در یک‌هشتم نهایی و همچنین احتمال قهرمانی شاگردان کی‌روش در این مسابقات گفت: در این جام تیم‌هایی مثل کره، ازبکستان، ژاپن و عربستان قوی ظاهر شدند و می‌توانند ایران را به چالش بکشند. این تیم‌ها امکانات زیادی داشتند که امکانات آن‌ها قابل مقایسه با ما نیست. امکانات شاگردان کی‌روش باید با تیم‌هایی مانند یمن و عراق که جنگ‌زده هستند، مقایسه شوند. ما از ۵۰ سال پیش همیشه مدعی بودیم اما هیچ‌وقت قهرمان نشدیم که این بیانگر این است که هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست و تنها روز آخر مشخص می‌کند که چه تیمی جام را بالای سر خواهد برد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین