کد خبر: ۵۶۹۴۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

زمان واریز بسته حمایتی 200 هزار تومانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی

بسته حمایتی 200 هزار تومانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی که کمتر از 3 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند از فردا به حسابشان واریز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
 سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه‌ای کشور 13 میلیون و 850 هزار نفر بیمه شده اصلی و 3 میلیون 165 هزار نفر مستمری‌بگیر، بازنشسته و از کارافتادش دارد.

تعداد بیمه سدگان سازمان تأمین اجتماعی با احتساب خانواده‌هایشان به 42 میلیون نفر می‌رسد که از خدمات بیمه‌ای و درمانی این سازمان استفاده می‌کنند.

براساس مصوبه دولت مقرر شد به بازنشستگان و بیمه‌شدگان این سازمان که کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند بسته حمایتی به ارزش 200 هزار تومان پرداخت شود و تاپایان سال این افراد 600 هزار تومان بسته حمایتی دریافت می‌کنند.

براساس پیگیری‌ها، از 3 میلیون و 165 هزار نفر مستمری‌بگیر، بارنشسته، بازمانده و ازکار افتاده تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی 2 میلیون 600 هزار نفر مشمول بسته های حمایتی می‌شوند که ماه گذشته بسته‌های حمایتی را دریافت کردند.

12 میلیون و 800 هزار نفر بیمه شده کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند

از سوی دیگر بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی 13 میلیون و 850 هزار نفر هستند که حدود 12 میلیون و 800 هزار نفر از آنها کمتر از 3 میلیون تومان درآمد دارند.

در ضمن به هر خانواده یک بسته حمایتی ارائه داده می‌شود بعنوان مثال اگر در خانواده 3 نفر مشغول به کار باشند و هر کدام کمتر از 3 میلیون تومان درآمد داشته باشند به یک نفر از آنها این بسته داده می‌شود و این بسته حمایتی تنها به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

رحیم اردلان، معاون اداری و مالی سازمان تأمین اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس اظهار داشت: ازفردا نخستین بسته حمایتی دولت به بیمه شدگان تأمین اجتماعی به ارزش 200 هزار تومان با هماهنگی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و همینطور سازمان تأمین اجتماعی به حسابشان واریز می‌شود.

بیمه شدگان می‌توانند با این مبلغ از فروشگاه‌های ذنجیره‌ای کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

منبع: فارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۸
0
0
پول باشه بهتره
بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
1
پس آنهای که بیمه بیکاری گرفتن و تمام شده ، و کاملا بیکار ،با زن و بچه چرا بسته حمایتی ندارند ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
وای 200 هزار تومان دیگه خوشبخت شدیم و مشکلاتمان حل شد ...
ناشناس
|
Hungary
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۹
0
0
مابازنشسنگان تامین اجتماعی یک بسته رادرماه قبل دریافت کردیم ایااین بسته دوم است که دولت قولش راداده که تاعید درسه مرحله خواهد دفادراطلاع رسانی دقت کنید که مابازنشستگان تامین اجتماعی سردرگم نشویم این چه اطلاع رسانی است خدا داند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین